Cunoaște speakerii evenimentului
Fiecare dintre speakerii evenimentului îți vor oferi informații importante pe temele pe care este alocat. Ei au ales să pună în atenția și slujba ta toată experiența, cunoștințele și expertiza lor astfel încât fiecare temă parcursă să te ajute să treci la următorul nivel în business.
SPEAKERII EVENIMENTULUI
În curs de confirmare:
București, România
+40-741-163700
+40-754-203050
Business Days o decada in slujba succesului!
12 ani investiți cu pasiune în dezvoltarea mediului economic din România și în consolidarea culturii antreprenoriale. Peste 100 de evenimente, cu peste 45.000 de participanți cumulați, cu peste 337.500.000 euro generați prin evenimentele Business Days în mediul economic. În cei 12 ani de zile am reușit să coagulam o comunitate de de peste 450.000 antreprenori, manageri, profesioniști și tineri alături de platforma și proiectele Business Days și BDTV.
Afla mai multe despre noi:
Copyright © 2022 Business Days. Toate drepturile rezervate
Florentin Banu, fost campion român de badminton, este autorul a două mari afaceri de succes pe piaţa românească: S.C. Joe I.B.C S.R.L. (afacere încununată de succesul cu care s-a efectuat vânzarea societăţii către Nestle, producător mondial din industria alimentară) şi lanţul de supermarket-uri S.C. Artima R.I.C. (firmă ce a fost vândută concernului polonez PEF Investment, în luna martie a anului 2005, devenind ulterior lanţul de supermarket-uri „Carrefour”). Omul de afaceri timișorean se concentrează, în prezent, pe susținerea celor trei business-uri pe care le deține. Împreună cu fratele său, controlează, prin intermediul grupului Banuinvest, trei afaceri – Banuconstruct (dezvoltarea și construirea de imobiliare în Timișoara), Banusport (un complex sportiv dezvoltat în Timișoara) și Interpart Production (afacere cu mase plastice și matrițe, în special pentru industria auto).
Powered by KARTRA
Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experiență în companii ca Orange, Sony Ericsson și Intel Corporation.
Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări.
Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. A dezvoltat proiectul Sales Magazine - revistă de vânzări.
Deține 20 de ani de experiență în vânzări și diferite certificări internațională în acest domeniu, printre care: Miller Haiman, Imparta și Infoteam.
Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.
Activitatea si pregatirea specifica de lobby de care am avut parte in jobul meu pentru Intel Corporation pe care le-am pus apoi in aplicare cu clientii din Europa SE. Si cei 20 de ani de vanzari directe pentru mari companii.
Powered by KARTRA
Powered by KARTRA
Sergiu Negut este partener la Wanted Transformation, unde detine pozitia de consultant in domeniul cresterii axate pe transformare a business-ului si leadership bazat pe valori. El este cunoscut ca si Business Angel, este membru al boardului, cat si consultant al CEO-ului la cateva business-uri locale. Este un puternic sustinator al educatiei antreprenoriale, el este Vice Presedinte al asociatiei INSEADA lumni Association Romania si este Associate Dean pe Crestere antreprenoriala la Maastricht School ofManagement – Romania.
Sergiu are o experienta vasta in management de top, in varii industrii (sanatate, farmaceutic, marfuri) sidezvoltare in afaceri, incluzand M&A si Start-up-uri. A jucat un rol decisive in dezvoltarea reteleie ReginaMaria; a lucrat pentru Amgen Inc. in Austria si Elvetia pentru extinderea pe regiunea CEE si a fost uncomerciant in domeniul otelului, cat si al marfurilor la inceputul carierei sale.
Sergiu are un MBA de la INSEAD, pe langa o diploma de Inginer la Universitatea Politehnica si una deEconomist de la ASE Bucuresti.
Powered by KARTRA
Fady Chreih este CEO al Rețelei de sănătate REGINA MARIA din 2013, anterior ocupând funcția de Director Executiv. Înainte de a se alătura Rețelei de sănătate REGINA MARIA, Fady Chreih a fost Directorul Diviziei de Healthcare din cadrul Băncii Transilvania.
Fady a absolvit un MBA la University of Sheffield și a urmat mai multe cursuri la Harvard și Stanford University, precum și la London Business School.
Este membru al YPO Romania Chapter și al Comitetului pentru Sănătate din cadrul AmCham.
Experiență în:
Powered by KARTRA
Alexandru Cernătescu are peste 16 ani de experiență în Digital Advertising, Digital Transformation, Innovation, Software & Technology Companies.
Powered by KARTRA
Cristian Secosan ocupa pozitia de CEO Siemens pentru Romania si Republica Moldova. Cu o cariera de aproape 20 de ani in management, a condus companii importante care deruleaza proiecte complexe in sectorul energetic. De-a lungul parcursului sau profesional, a fost responsabil pentru activitatea de gaze si energie la doua dintre cele mai importante societati de profil din Romania. Indiferent de pozitia ocupata, el a considerat intotdeauna ca oamenii sunt adevarata forta a unei companii.
Powered by KARTRA
Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională.
Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.
În calitate de Coordonator HR al companiei BDO pe zona balcanică in ultimii 9 ani, Sorin a condus numeroase proiecte, atât la nivel local, cât și la nivel internațional, în care au fost implicate 13 țări din Balcani. Ca membru al Comitetului Internațional de HR al companiei BDO, Sorin este, în parte, responsabil de dezvoltarea strategiei de HR a întregii organizații, la nivel global.
Co-fondator al Venture Connect, o platforma de suport pentru antreprenori de tech start-up și investitori, Marius Ghenea s-a implicat în multe activități educaționale, fiind profesor de Antreprenoriat, Inovație și New Business Ventures în cadrul Maastricht School of Management, programul Executive MBA. De asemenea a fost co-organizator al School for Startups Romania, prima scoala de antreprenoriat din sud-estul Europei și este unul dintre fondatorii programului BusinessDrive pentru antreprenori și manageri.
Este cunoscut ca unul dintre invitații permanenți din cadrul emisiunii “Arena Leilor”. Marius Ghenea este în plus și autorul primei cărti romanesti de antreprenoriat, intitulată - Antreprenoriat, Drumul de la Idei către Oportunități și Succes în Afaceri.
Căștigator al premiului “Investitorul Anului” în 2016 și 2017 alaturi de Catalyst Romania în cadrul competiției Central European Startup Awards.
Powered by KARTRA
Anca Ungureanu este un comunicator, lucrând ca și Identity and Communication Director, First Vice President la UniCredit Bank, România. Responsabilitățile ei sunt retail and corporate marketing communication, internal and external communication (media relations & executive communication), brand management, CSR & corporate partnerships, UniCredit Consumer Financing and UniCredit Leasing marketing communication coordination.
Lucrează la UniCredit Bank de aproape 20 de ani, în trecut în poziția de Head of PR și înainte de asta fiind Events and Corporate Partnerships Manager.
În August 2014 a absolvit EMBA program la Berlin School of Creative Leadership, Steinbeis School of Management & Innovation.
În 2016 și-a fondat propria cafenea și concept store brand, Beans&Dots, din pasiunea pentru estetică, design și responsabilitatea cafelei de specialitate.
Powered by KARTRA
Cristian Logofătu
Cristian Logofătu este cofondator al Grupului Bittnet. Acesta a fondat Bittnet în 2007 alături de fratele său Mihai, ca o companie de training și soluții IT în România și în străinătate.
Astăzi, Bittnet este un grup de companii din domeniul IT din care fac parte următoarele branduri: Bittnet Training, Dendrio, ELIAN Solutions, Equatorial Gaming, The eLearning Company și Softbinator. În martie 2021, Grupul Bittnet a anunțat prima sa tranzacție transfrontalieră - achiziționarea a 35% din acțiunile Servodata a.s., integrator de soluții IT&C din Cehia, membru în cadrul grupului Moore Cehia.
Grupul Bittnet este listat pe Piața Principală a Bursei de Valori București sub simbolul BNET. De la listarea pe piața AeRO în aprilie 2015 și chiar după transferul pe Piața Principală a BVB din iunie 2020, Bittnet Group a rămas una dintre cele mai active companii de pe piața de capital din România care a adus randamente consistente investitorilor săi.
Cristian Logofătu este licenţiat în finanțe la Academia de Studii Economice din Bucureşti și deține o diplomă de master în “Rețele de Calculatoare” de la Universitatea din București. În 2019, Cristian Logofătu a fost inclus în catalogul Business Magazin 100 TINERI MANAGERI DE TOP.”
Cel mai important principiu pentru Cristian, este "skin in the game", care ia numeroase forme, în special ideea ca cine ia o decizie trebuie sa suporte consecintele, dar și să se bucure de rezultatele pozitive (să nu existe situații în care ești "insulated" vs consecințe, sau, mai rău, le suportă alții; dar nici invers, in care ai doar costuri fără câștig din deciziile tale)
Powered by KARTRA
”Dezvoltarea sustenabila pentru o comunitate, fie ca este vorba de un mic sat sau de o țară întreagă, este posibilă prin implicarea responsabilă a mediului privat prin dinamism și finanțare, a societății civile prin viziune și impact social și a autorităților prin crearea unui mediu suport.”
Gabi este practician si are o expunere la 360 de grade asupra sectorului nonprofit fiind implicat atât în zona de operațiuni si dezvoltare programe cat și in leadership si dezvoltare strategica.
Pasionat de Dezvoltare sustenabilă, Antreprenoriat social și Leadership, dezvolta echipe agile de profesioniști și folosește modele participative de integrare prin implicarea membrilor echipei la toate nivelele.
Ariile sale de expertiză sunt: Dezvoltare programe si proiecte, Organizații Non Guvernamentale și antreprenoriat social, Leadership, Strategie participativă si dezvoltare organizațională.
Powered by KARTRA
Wargha Enayati
Doctor si antreprenor in sanatate de 25 de ani, dr Wargha Enayati este fondatorul Retelei Private Regina Maria si al Enayati Medical City, primul oras medical din Romania care cuprinde spital integrat de oncologie, spital de geriatrie si recuperare, cel mai mare ambulatoriu cu 60 de cabinete si un centru rezidential pentru varstnici.
De origine germană, dr Enayati a început Facultatea de Medicină în Regensburg, Germania și a absolvit Facultatea de Medicină de la Cluj. Specializarea de cardiologie a făcut-o la spitalul Fundeni din București.
Activitatea profesionala si investitionala :
A pus bazele sistemului privat de sanatate din Romania. In anul 1995 a fondat ceea ce urma să devină Centrul Medical Unirea, apoi rețeaua de servicii de sănătate Regina Maria. În 2015 se retrage din acționariatul rețelei Regina Maria. În 2016 reintră pe piața serviciilor medicale devenind acționar principal la Intermedicas, o companie de concierge medical și second opinion, la MedicHub – companie de comunicare medicală. În 2017 achiziționează pentru MedicHub si revista Viața Medicală – cea mai importantă publicatie de profil din România și lansează Enayati Medical City. În 2018 intră în acționariatul Docbook (prima aplicatie de programari la medic) si al platformei de recrutare medicala Medijobs si așează totul sub o umbrelă, luând astfel naștere Enayati Group - "Healthcare Innovation for a cause".
In luna iunie 2018 devine vicepresedinte Camerei de Comerț Româno-Germană și membru in cadrul Task-Force-ului Sanatate al Coaliției pentru Dezvoltarea României.
Din 1996 și 1997 Dr. Enayati este Medicul Ambasadei Germaniei la București și a companiei Lufthansa la București. În 2007 a adus în acționariatul Centrului Medical Unirea fondul de investitii 3i, unul dintre giganții mondiali din domeniu.
În 2010, alături de soția sa Mitra Enayati a înființat Fundația Inovatii Sociale Regina dedicată acordării de servicii medicale și educație unor categorii defavorizate de persoane: fără venituri, asigurări, copii. In anul 2019 lanseaza impreuna cu medici de renume, Asociatia Medicilor Independenti ca o rețea de clinici și cabinete, ce are ca scop îngrijirea integrată a pacientului.
Tot in 2019, lanseaza, alaturi de alti 4 business angels, Cleverage Venture Capital, un fond de investitii care sustine activitatea start-up-urilor medicale.
Principiul după care se ghdeaza Wargha în viață și în business: „Toți oamenii au fost creați pentru a duce mai departe o civilizație în continuu progres”
Powered by KARTRA
Horia Cardos
Horia Cardoș face antreprenoriat, de mai bine de 20 de ani, fiind unul dintre cei mai importanți antreprenori români. El conduce Agroland, o companie cu capital 100% românesc, devenită cel mai mare retailer agricol din România.
La 1 martie 2021, acțiunile Agroland au fost lansate pe bursă. Acționar majoritar și director general al Agroland Timișoara, Horia Cardoș ajunge la o avere la bursa de 17 milioane de lei în contextul în care o acțiune Agroland se tranzacționează în prima ședință de tranzacționare la bursă la un preț de 19.8 lei conform ZF. Antreprenorul controlează 76,5% din Agroland, adică un pachet de 9 milioane de acţiuni, arată datele din prospect.
Horia Dan Cardoș, absolvent al Universității de Politechinca din Timişoara, Facultatea de Chimie Industrială are un istoric îndelungat în dezvoltarea şi conducerea companiilor din diverse domenii. Pe lângă fondarea şi conducerea companiei Agroland, a dezvoltat companii precum GPM – dealer Vodafone, Devest Logistic (specializată în transporturi), Frido Invest (specializata pe comercializarea produselor Pet Care, se arată în prospectul de listare al Agroland.
După ce a dezvoltat o rețea mare de magazine pentru fermieri, acesta a decis să investeasca 10 milioane de lei într-o rețea de ferme în care se cresc păsările într-un sistem diferit de cel industrial. Acest proiect a fost implementat într-o fermă din Caraș în care puii sunt crescuți într-un mod tradițional și care vor fi vânduți sub marca Puiul Rustic. Planul lui Cardos este de a implica în acest proiect 100 de fermieri pentru a avea în jur de 4.000 de păsări. Antreprenorul din Timișoara a intrat în lumea afacerilor la începutul anilor ’90 odată cu înființarea unei companii care distribuia medicamente de uz veterinar și mai apoi furaje pentru animale.
Share on Facebook
Pin on Pinterest
Share on LinkedIn
Powered by KARTRA
Sebastian Văduva este un profesor și antreprenor româno-american cu experiență internațională în companii din Statele Unite și România. După finalizarea studiilor universitare cu specializare în marketing, și-a obținut MBA-ul de la Weatherhead School of Management din cadrul CWRU. În 1999 a devenit unul dintre cei mai tineri profesori de Marketing și Afaceri Internaționale din cadrul University of Akron. În aceeași perioadă a co-gestionat un grant considerabil al US State Department sub tutela căruia și-a desfășurat și studiile doctorale în cadrul ASE București. În 2004 a fost recrutat de comisia Fulbright ca și director de program MBA internațional iar in 2005 a fost numit decanul Griffiths School of Management din cadrul Universității Emanuel din Oradea. In anul 2012 și-a terminat cel de al 2-lea doctorat în politologie de la SNSPA. Este autor sau co-autor la 15 cărți, 40 de articole și 10 proceedings academice.
Ca și managing director al Soluții Avansate, Sebastian a livrat peste 9.000 de ore de training la nivel executiv în domeniile leadership, mentalitate antreprenorială și intraprenorială, comunicare și prezentări, vânzări și marketing, orientare spre client, managementul echipei și motivare etc. În ultimii ani eforturile sale au fost orientate cu precădere înspre sectorul IT din România în care continuă să livreze traininguri, să mentoreze și să desvășoare muncă de coaching în numeroase companii, în domeniul larg al dezvoltării talentelor. De asemenea, este Presedinte și co-fondator al Școlii Informale de IT, entitate care livrează cursuri de pregătire și specializare în programare, testare și project management în IT. Din 1994 a fost implicată în peste 20 de startup-uri cu diferiți parteneri și diferite instituții, cel mai notabil succes fiind Școala Informală de IT din Cluj.
Powered by KARTRA
Loredana Preda
Loredana Preda, CEO-ul companiei Noblesse Group are o experienţă de mai bine de 15 ani, fiind lider în domeniul designului interior. Este un mentor şi un model de leadership, împărtăşeşte şi dezvoltă valorile pe care echipa sa le transpune în toate proiectele marca Noblesse Group. Coordonează cu măiestrie performanţa din cadrul companiei, reuşind să bifeze strategic ceea ce îşi propune.
Încă din 2007, Noblesse Group a format tineri arhitecţi şi designeri de interior, dezvoltând o echipă efervescentă, ale cărei valori sunt profesionalismul şi pasiunea. Acestea s-au transpus, de-a lungul timpului, în proiecte de design interior şi arhitectură. De la proiecte restaurări clădiri de patrimoniu, până la amenajări interioare pentru apartamente, case, hoteluri, restaurante, spaţii publice şi birouri – toate poartă amprenta unor minţi talentate, cu viziune autentică.
A dezvoltat compania Noblesse Group, aducând împreună branduri ce îmbină designul interior cu arta şi evenimentele. Reuneşte, astfel, brandurile Noblesse Interiors, Insign Studio, Fusion Arts, Palatul Noblesse – Lifestyle Palace şi Noblesse Academy. Implicarea sa în diferite initiaţive artistice, de design, dar şi culturale şi educaţionale, transformă profesionalismul într-o artă a businessului.
A creat la Palatul Noblesse unul dintre cele mai importante centre de design, arhitectură şi artă, evenimente și cultură din Europa. Palatul Noblesse este o clădire emblematică a Bucureștiului, datând din 1881 și construită de arhitectul Alexandru Săvulescu. Un omagiu adus stilului eclectic. După un proces complex de consolidare, restaurare cu mare responsabilitate a elementelor originale, amenajare interioară si exterioară, clădirea devine, începând cu 2015, ceea ce este astăzi. O fuziune între frumos si funcţional, între actualitate şi istorie, autenticitate şi expertiză.
Principiie după care se ghidează în viață Loredana sunt: să faci din pasiunile tale un stil de viață! Doar așa poți atinge excelența în ceea ce faci, ești împlinit, fericit, îți faci bine ție și ajuți și la binele celorlalți fără să te sacrifici!
Powered by KARTRA
Angela Achiței conduce de mai bine de 15 ani Fundația ADV, România una din cele mai influente organizații din Iași, iar de 8 ani este manager la întreprinderea socială Util Deco, înființată de către fundație în scopul creării de locuri de muncă protejate pentru persoane cu dizabilități.
A atras în comunitate peste 17 mil de euro prin proiectele sociale dezvoltate și a ajuns la o cifră de afaceri anuală pe întreprinderea socială UtilDeco de aprox. 5 mil de euro transformând dizabilitatea în abilitate și persoanele asistate social în persoane independente care participă la viața comunității.
În 2017, i-a fost acordat premiul ”Social Entrepreneur Of The Year” în cadrul programului EY Entrepreneur Of The Year, singura competiție antreprenorială globală care se derulează în mai mult de 145 de orașe din 60 de țări. În 2015, i-a fost acordat premiul „Business cu impact social”, în cadrul Business Days, iar în 2014, Angela a primit recunoașterea de ”antreprenor economie socială” în cadrul Galei Modelelor Feminine.
Pe lângă funcția deținută în cadrul ADV România, Angela a investit foarte mult și în dezvoltarea sectorului ONG în România. Astfel în perioada 2012-2014, a pus bazele Comisiei ONG din Iași, iar în 2014 a înființat cu alte 9 ONG-uri din Iași, Federația Organizațiilor Neguvernamentale pentru Servicii Sociale – FONSS, asigurând poziția de președinte al federației.
Începând cu anul 2017, este membru activ și în Clubul Europa, dezvoltat de către Comisia Europeană, asigurând feedback pe diferite teme europene de interes.
Powered by KARTRA
De profesie medic, Rucsandra Hurezeanu a lansat brandul de dermatocosmetice Ivatherm în 2005, pe o piaţă dominată de companii străine precum Vichy sau Avene.
A început prin a studia proprietăţile apei termale de la Herculane, cea mai veche staţiune balneară din Europa. A mers apoi în Franţa, unde a contractat o echipă de cercetători care să studieze apa de la Herculane şi apoi a început producţia. Astăzi cosmeticele româneşti Ivatherm sunt „made in France“ şi apoi sunt vândute în România şi în mai multe ţări din lume. Cosmeticele Ivatherm sunt produse în 4-5 fabrici din Franţa.
Producătorul român de dermatocosmetice şi-a majorat afacerile cu 27% în 2020 faţă de 2019, având o cifră totală de afaceri de 20,8 mil. lei.
Powered by KARTRA
Experiență pe scurt: 20 ani de vânzări 18 ani de training 15 ani de management Adrian este unul dintre fondatorii Trend Consult, iar din 2003 se ocupă de conducerea companiei. Până în acel moment, el a acumulat experiență în poziții de management în vânzări din industrii variate, precum FMCG, advertising și servicii financiare. În prezent, ca și Consultant, Adrian lucrează cu echipe de management pentru identificarea și exploatarea potențialului echipei sau organizației. El este și unul dintre Public Speaker-ii apreciați ai momentului. La conferințe de business și evenimente corporate, Adrian abordează subiecte precum schimbările strategice și transparența în business. Crezând cu tărie în antreprenoriatul românesc, Adrian susține startup-uri născute din pasiune, în calitate de Business Advisor. El a dezvoltat programe de consultanță pentru clienți precum: Automobile Dacia Renault Group, BCR, Bergenbier, GDF Suez, Heineken, ING, Microsoft, Nestle Professional, OMV Petrom, Raiffeisen Bank, Romtelecom, Rompetrol, S&T.
Powered by KARTRA
Elisabeta are peste 10 ani de experienta in vanzari si marketing, dezvoltare business si training. Ea este de aproape un an Industry Manager la Google, in prealabil ocupand pozitii de conducere in Xerox si Microsoft. Ea detine un Doctorat in sociologie si Masterat la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
Elisabeta Moraru s-a alăturat echipei Google în aprilie 2012, iar în octombrie 2016 a preluat funcţia de country business development manager
A absolvit Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii Bucureşti în 2003, apoi şi-a aprofundat studiile cu un master în ştiinţele comunicării şi în politică şi management electoral, iar în 2010 a obţinut doctoratul în sociologie
A studiat în România, Spania, Scoţia şi Polonia, iar mai apoi a lucrat pentru Microsoft şi Xerox.
Anterior experienţei profesionale în multinaţionale, executivul a ocupat o serie de funcţii în domeniul comunicării în cadrul Universităţii Bucureşti, Institutului Naţional de Administraţie Publică şi Ministerului Afacerilor Interne.
Powered by KARTRA
Contabil, jurnalist, organizator de evenimente, manager si antreprenor. A renuntat insa la toate acestea pentru a-i invata pe oamenii de afaceri sa prospere, iar acum este trainer, autor, coach şi public speaker, cu experienţă de peste 11 ani in training. A folosit extensiv uneltele LAB Profile pentru livrarea de traininguri de vânzări, persuasiune şi coaching. A publicat prima carte de programare neurolingvistica in Romania, “Calea Succesului” si a inregistrat 5 CD-uri audio educationale si 10 manuale de training. Ca NLP Master Practitioner şi Trainer cu dublă formare (2003 şi 2006), Andy susţine programe pentru dezvoltarea personală şi profesională, sub formă de seminarii deschise sau training pentru companii.
Powered by KARTRA
Radu Georgescu este unul dintre cei mai renumiți antreprenori români din domeniul IT. Antreprenor în serie și fondator Gecad Ventures, Radu devine din februarie 2020, partener și membru al boardului SeedBlink, platforma de co-investiție în startup-uri technologice din regiune.
Platforma permite tuturor celor interesați să devină angel investors în startup-uri dinamice, oferind investitorilor aceleași condiții de investiție specifice VCs. Modelul dezvoltat de SeedBlink dovedește tracțiune, în condițiile în care există un potențial major de investiții neexploatat, precum și un potențial de inovație care are nevoie de finanțare.
Radu a construit de la zero companii importante precum RAV, Avangate, ePayment (astăzi PayU România) sau Axigen. În ultimii ani, prin intermediul Gecad Ventures, Radu Georgescu s-a remarcat tot mai mult în calitate de investitor în proiecte din domeniul tehnologiei printre care Vector Watch, Smart Bill, SymphoPay sau Gluru.
Achiziția tehnologiei RAV Antivirus în 2003 de către Microsft a marcat primul exit internațional pentru Radu Georgescu. In 2010, ePayment, cel mai mare procesator de plăți online din România de la acea vreme, a fost achiziționat de grupul media Naspers Ltd. Trei ani mai târziu, fondul de private equity Francisco Partners a cumpărat pachetul majoritar în Avangate, furnizor global de soluţii şi servicii pentru distribuţia electronică de software. Anii 2014 și 2015 au adus următoarele exit-uri de succes pentru Georgescu, prin vânzarea Axigen către un grup de antreprenori români și achiziția Coinzone de către Coinify, companie daneză ce administrează una dintre cele mai mari platforme de tranzacționare pentru monede Bitcoin din Europa.
Dincolo de investițiile demarate, Radu Georgescu se implică activ și în proiecte de mentorat pentru elevi și studenți, prin proiectul său „Jurnal de Antreprenor”, cât și pentru antreprenorii din regiune.
Powered by KARTRA
Dragoș Anastasiu este unul dintre cei mai reprezentativi antreprenori români, un RePatriat de succes și președintele Grupului Eurolines România.
În prezent , Dragoș se implica activ în acțiuni care susțin antreprenorii, îi plac proiectele noi și crede cu tărie în noile generații de antreprenori, pe care le sprijină activ, implicându-se cu entuziasm în diferite programe de educație practică pentru tineri și profesori din sistemul de învățământ de stat, precum: www.superteach.ro.
Este președintele ReThink România.
Activitatea profesională și investițională
Dragoș Anastasiu și-a început călătoria antreprenorială în 1995, când și-a înființat prima companie, o linie de călători cu autocarul din România în Germania, care în doar doi ani a devenit membru al celei mai importante rețele internaționale de transport de pasageri: Eurolines.
După acea primă companie au urmat multe altele, în jur de 20, care au format Grupul Eurolines România care s-a dezvoltat continuu, până când a devenit un grup de referință în transport și turism în România. În afara țării, a dezvoltat afaceri în Germania și Republica Moldova.
În 2017 Dragoș Anastasiu a finalizat parteneriatul cu FlixBus pentru prima linie de afaceri importantă a Grupului Eurolines (linii internaționale de transport).
2 ani mai târziu a transferat toate activitățile turistice către DER Touristik Group și a făcut o ieșire din industria turismului.
Astăzi, după aceste două ieșiri de succes din transport și turism, Eurolines Group este specializat în ospitalitate (Green Village 4* Resort din Delta Dunării, Valea Verde Retreat în Transilvania), rent a car (franciză Enterprise) și servicii de asistență.
Dragoș Anastasiu a fost președintele Camerei de Comerț Româno-Germane și membru al Consiliului Consultativ al RBL timp de aproape 10 ani.
Dragos Anastasiu este pasionat de sport si educatie. Îi plac proiectele noi și crede cu tărie în impulsul de a schimba mentalitatea și de a se adapta la noi cadre.
Pe lângă afaceri, o parte importantă a timpului său este dedicată programelor de educație (www.superteach.ro), contribuției la un viitor mai bun pentru România (www.rethinkromania.ro), consultanței antreprenorilor români (www.ad-wise.ro) și pentru a aduce românii înapoi acasă (www.repatriot.ro).
Powered by KARTRA
Felix Pătrăşcanu este, pentru cei mai mulţi, unul dintre cei trei fondatori ai companiei de curierat FAN Courier, liderul pieţei de profil din România, o afacere de peste 1 mld. lei şi 11.000 de salariaţi. Puţini sunt cei care îl ştiu pe Felix Pătrăşcanu şi din altă postură, cum ar fi cea de pasionat şi colecţionar de maşini noi sau de epocă. Tot pe lista de pasiuni el mai menţionează vinurile şi viticultura, istoria şi literatura. Pe toate - în frunte cu maşinile - spune că „le iubeşte cu pasiune“.
„Îmi place să cred că sunt un om normal, cu aspiraţiile lui, cu realizările şi cu eşecurile lui, cu zile bune şi mai puţin bune. Adică tot ceea ce umple viaţa unui om“, îşi începe Felix Pătrăşcanu povestea. Ca notă aparte, adaugă el, e foarte atent la împlinirea libertăţii sale. „Am luptat şi lupt foarte mult pentru a-mi crea o libertate responsabilă. Am o teorie personală despre libertate personală, dar e o teorie ce face subiectul altei discuţii“, explică el.
Powered by KARTRA
Dragoș Mihai Petrescu este un antreprenor român, fondator al lanțului City Grill Restaurants, coordonator al Coaliției pentru Dezvoltarea României, vicepreședinte al Romanian Business Leaders și secretar general al Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor.
Omul de afaceri a intrat în lumea afacerilor în anii ‘90. Vindea ziare pe treptele Universității, dar a studiat la universități de renume din țară și din străinate, ajungând să conducă în prezent cea mai mare rețea de restaurante din România, City Grill.
Zilnic, era prezent la Casa Scânteii, de unde ridica cca. 2000 de ziare, pe care le vindea ulterior în pasajul de la Piața Universității. În același an a deschis în Piața Dorobanți o tarabǎ, replicând ulterior modelul la 6 tarabe. Standul din Dorobanți a fost startul cǎtre extinderea afacerii și deschiderea mai multor puncte de vânzare de tip chioșc în stațiile de autobuz din București.
Powered by KARTRA
Daniel Metz este președinte al Consiliului de Administrație al NTT DATA Romania. În 2000, domnul Metz a înființat EBS România, companie care a fost cumpărată în 2013 de către compania japoneză NTT DATA și care se află în top 7 companii de IT din țară, cu peste 2000 de angajați, sediul central în Cluj-Napoca și birouri în București, Sibiu, Timișoara, Brașov și Iași.
Domnul Metz este de profesie economist şi a lucrat în trecut ca director dezvoltare şi manager consultanţă implementare ERP într-o companie din Germania.
De anul trecut dl Metz este Profesor Honoris Causa în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca, la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor. De asemenea este și cadru didactic asociat la Academia Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” din Sibiu.
Powered by KARTRA
Simona Baciu este un deschizător de drumuri, încrezător în educația pentru caracter și cea socio-emoțională. Este Fondator Transylvania College și Fondator al Programului Profesori Fericiți pentru România, autor al cărții Profesorul din Tine.
În ultimele luni, Simona a moderat o serie de evenimente în care a vorbit împreună cu profesorii despre NOI, în aceste timpuri altfel. A discutat despre cum putem conștientiza emoțiile, cum le putem recunoaște și întări pe cele care ne ajută să trăim în momentul prezent.
Recunoscătoare pentru feedback-ul primit, Simona împreună cu echipa Profesori Fericiți pentru România au găsit motivația să meargă mai departe și să lanseze programul de training online “Starea de bine a profesorului: o călătorie conștientă”. Acesta este bazat pe cartea Profesorul din Tine, o carte care a fost primită cu mult entuziasm de profesorii din lumea întreagă, publicată acum și în limba română.
Trainingul are ca scop susținerea emoțională a profesorilor, reducerea stresului și a anxietății, construind reziliență emoțională. Rezultatele acestui training constau în îmbunătățirea stării de bine a profesorului, reflectată în comportamentul și succesul academic al elevilor.
Powered by KARTRA
Anabela Luca are peste 10 ani de experiență în managementul și administrarea campaniilor PPC (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn ads), livrând rezultate în conformitate cu obiectivele specifice de business ale clienților, fie că aceștia reprezentau afaceri de dimensiuni mari dornice de expansiune internațională sau mici întreprinderi dornice de eficiență.
În calitate de trainer Google, Anabela este implicată activ în educarea afacerilor românești în ceea ce privește Ads și Analytics prin programele oficiale Google Online Marketing Academy & Google Partners.
Powered by KARTRA
Este psihoterapeut specialist cu formări în diverse forme de intervenție terapeutică (terapie cognitiv comportamentală, terapie relațională Imago, terapia centrată pe scheme), formator și supervizor în psihoterapie. Raluca lucrează de 15 ani în practica privată și pornește de la principiul conform căruia este responsabilitatea fiecăruia dintre noi să ne construim o viață valoroasă atât din punct de vedere personal, cât și profesional. Astfel, una dintre misiunile pe care și le-a conturat este de a duce în comunitățile profesionale informațiile și tehnicile din știință relațiilor pentru a construi, împreună cu cei din acele contexte, comunități care să îi ajute să se exprime și să se simtă în siguranță. De asemenea, în activitatea terapeutică lucrează atât cu cupluri, cât și în terapie individuală.
Powered by KARTRA
Numele meu este Cristian China-Birta. Unii mă știți drept Chinezu, brand cu care am defilat la începuturile mele în social media. De fapt, multă lume îmi spune în continuare Chinezu, iar eu nu am nici o problemă cu asta :)
Dacă ar fi să mă descriu pe scurt, aș folosi trei
cuvinte: antreprenor, consultant, blogger. Pentru că am ales cu niște ani în urmă să merg pe această combinație, una din cele mai bune decizii din viața mea. Pentru că fiecare ipostază îmi aduce noi și noi provocări și beneficii de fiecare dată.
Powered by KARTRA
Marius Ștefan este antreprenor în serie și pasionat de învățare continuă. După ce a absolvit programul MBA al Robert H. Smith School of Business al University of Maryland, s-a întors în ţară și a dezvoltat mai multe afaceri în retail, advertising și servicii. Cea mai mare parte a timpului o dedică Autonom (www.autonom.ro). Compania a fost pornită ca un proiect în 2006 și a crescut cu 2 cifre în fiecare an de la înființare. În acest moment este cea mai mare firmă de închirieri de mașini din România, cu 41 de agenții în 30 de orașe și o flotă de peste 3.500 de mașini. Sistemul nostru de management este bazat pe valori și pe autonomie.
Autonom este o organizație care învață și încurajează dezvoltarea personală continuă a tuturor colegilor. Ca urmare a acestor eforturi, Autonom este singura companie cu acționariat românesc care a primit premiul de Best Employer (Aon Hewitt) timp de doi ani la rând (2014, respectiv 2015). Marius a fost desemnat în 2015 Antreprenorul Anului atât de către Wall-Street.ro, cât și de Business Days. Încercând să facă o schimbare în sistemul de educație, Marius a fondat în 2012 Fundația Autonom și este membru activ al bordului Teach for Romania.
Citește mai mult la: https://repatriot.ro/marius-stefan/
Powered by KARTRA
În urma cu 7 ani, Radu Lupaș făcea parte din echipa care pune bazele Salad Box, cel mai de succes brand de pe piața HoReCa din România. Ascensiunea rapidă a rețelei de restaurante s-a făcut atât în plan intern, cât și internațional, Salad Box fiind, în acest moment, prezent pe 3 continente (Europa, America de Nord, Africa), în 12 țări.
Salad Box este pe cale să cucerească, un al patrulea continent, intrând pe piața asiatică.
Între timp, portofoliul de branduri în care Radu Lupaș este implicat s-a extins, cu nenumărate concepte dezvoltate atât în România, cât și în străinătate.
Succesul brandurilor create este confirmat acum prin Tasty Brands Franchise, o nouă linie de business lansată internațional. Radu Lupaș coordonează extinderea, în special în regim de franciză si joint venture, a conceptelor 100% made in Romania, cu un potențial extern foarte bun.
Radu este consultant experimentat care a dovedit pe partea de start-up și sisteme de franciza iar în ultimii ani s-a specializat în procese de internationalizare si parteneriate de tip joint venture. Este un antreprenor cu o pasiune infinită in arta ingineriilor financiare.
Powered by KARTRA
Eusebiu este consultant in management si expert în finanțe personale.
Este cunoscut ca si pionierul educației financiare în Romania, prin proiectul “Burcash TM – Managementul Banilor” primul program independent de educatie financiara din Romania, lansat în 2009.
Cu o experienta de consultanta de peste 20 ani ca și consultant și trainer Eusebiu reuseste sa transmita audientei conceptele financiare intr-un limbaj clar si transparent. Este certificat Scaling-Up Master.
Experienta sa de antreprenor si investitor, prezenta la numeroase conferinte si seminarii, il recomanda ca consultant și vorbitor de valoare.
Dincolo de autenticitatea si stilul sau direct, cei care lucreaza cu el obtin rapid rezultate financiare remarcabile.
Powered by KARTRA
Tedy Necula produce campanii video inspirationale pentru branduri, in cadrul agentiei care ii poarta numele. Campaniile sale sunt memorabile si pline de emotie. Din portofoliul lui fac parte Fan Courier, Colliers, Unilever, Apa Nova, Chevrolet, UNICEF. Prin povesstea sa de viata inspira audinte din toata lumea. Inspirationalul aduce revelatii, iar revelatiile produc schimbarea.
Powered by KARTRA
Petru este fondatorul HPDI (Human Performance Development International) şi preşedintele Fundaţiei Leaders, cel mai cunoscut ONG din România ce promovează leadershipul. De peste 10 ani, HPDI îl reprezintă în Europa pe Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuţi speakeri internaţionali. Împreună cu acesta, asigurăm servicii de consultanţă pentru peste 30 de companii, pe programe de dezvoltare a competentelor de leadership, comunicare, customer service, team management, change management şi coaching.
A absolvit Academia de Studii Economice, secţiunea Managementul Afacerilor, a urmat un master în Project Management cu Asebuss şi Kenessaw State University şi multe alte programe de training naţionale şi internaţionale. A fost implicat în Aiesec pe perioada facultăţii iar mai târziu s-a alăturat Leaders în identificarea şi creşterea masei de oameni care vor produce schimbări în societate. În 2008 a urmat programul de 1 an al Aspen Institute – Young Leaders Program.
În prezent, Petru este antreprenor, consultant şi trainer acreditat ANC, conducând HPDI, fondator a diferite start-up-uri şi iniţiative în sfera educaţiei şi nu numai. Este consultant şi coach în project management, motivare, leadership, antreprenoriat şi proiecte complexe de dezvoltare.
Powered by KARTRA
Adi Ploscaru este trainer si consultant in finantele afacerii, fondator si manager general al companiei AP DEVELOP 4EX. Cu o experiență de peste 15 ani in industria financiar-bancara, Adi a lucrat cu peste 400 de companii mici și medii, cunoscand indeaproape atat finantatorii, cat si provocarile cu care se confrunta antreprenorii si managerii din Romania.
Astazi conduce AP DEVELOP 4EX, o companie de training si consultanta financiara, ce isi propune sa vina alaturi de antreprenori pentru a intelege mai bine finantele afacerii si pentru a transforma managementul financiar intr-un instrument de crestere.
Trainingurile, sesiunile individuale de consultanta si coaching oferite de companie au rolul de a ajuta antreprenorii sa isi cunoasca financiar afacerea, pentru a crea sustenabil mai multa valoare si pentru a comunica mai bine cu finantatorii, investitorii si ceilalti parteneri.
Powered by KARTRA
Cu peste 25 de ani de experiență în industria software din România și Statele Unite, Andrei Pitiș este un antreprenor, în serie, business-angel și mentor, cu cinci exit-uri internaționale de succes. În 2019, Andrei Pitiș a fondat Simple Capital, un vehicul privat de investiții, care este interesat de finanțarea de startup-uri de produs și companii de tehnologie și nu numai, aflate în creștere și cu potențial de succes pe piața internațională.
Andrei și-a propus prin acest program de investiții să contribuie la crearea a „100 de milionari români în tech” în următorii ani. Parcurs profesional și investițional: În 2013, a fondat Vector Watch, companie care a dezvoltat primul smartwatch cu o autonomie a bateriei de peste 30 de zile. Compania a fost vândută către Fitbit în 2017. După vânzare, Andrei a devenit Vicepreședinte Dezvoltare de Produs în cadrul Fitbit și a condus centrele de cercetare și dezvoltare din România și Belarus până în august 2020.
Andrei este pasionat de creșterea produselor tehnologice pe piața globală, a contribuit semnificativ, din diferite roluri la fondarea și creșterea unor startup-uri, precum și la procese de fuziune și achiziții sau prin investiții active. Andrei Pitiș a absolvit Facultatea de Automatică şi Calculatoare din cadrul Universității Politehnica din București, lucrând activ în mai multe proiecte de tehnologie încă din primul an de facultate. În 1996, a co-fondat primul său startup în Silicon Valley cu încă doi parteneri. În 2005, s-a alăturat echipei IXIA, un important furnizor de sisteme de testare de performanță pentru infrastructură și servicii bazate pe IP, în poziția de Country Manager.
De asemenea, Andrei a servit două mandate consecutive în calitate de Președinte ales al ANIS, cea mai activă asociație pentru domeniul IT din România. Pasionat de dezvoltarea unei culturi antreprenoriale în România, Andrei a co-fondat în 2012 programul Innovation Labs, un proiect național ce își propune să mentoreze și să susțină tinerii în gândirea și dezvoltarea unor idei de business sustenabile. Andrei este și co-fondator al Tech Angels, prima rețea românească pentru business-angels și este un investitor activ și mentor pentru mai multe start-up-uri din Europa de Sud-Est..
Andrei este o persoană cu growth mindset, crede că abilitățile sunt maleabile și se pot dezvolta în timp, iubește provocările noi și privește eșecurile ca oportunități de învățare.
Cartea preferată: "Pescăruşul Jonathan Livingston" de Richard Bach
Powered by KARTRA
Călin Biriș este Senior Partner & Digital Director în cadrul agenției de marketing Loopaa Marcom, din Cluj-Napoca. De asemenea, este fondatorul Online Mastery, cel mai complex program online din România despre Marketing Online. Călin a susținut peste 100 de workshop-uri pregătind pe Marketing Online mii de antreprenori și specialiști.
În trecut a fost director de marketing la două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul Românesc: Trilulilu și Zonga. De asemenea, a condus timp de 4 ani asociația de tineri profesioniși în marcom IAA YP Cluj. În 2015 a fost premiat de revista Forbes ca unul dintre cei mai remarcanți 30 de tineri sub 30 de ani din România. Mai multe detalii despre Călin poți afla pe www.calinbiris.ro.
Powered by KARTRA
Radu Savopol a fondat, alături de Lucian Bădilă, primul lanţ de cafenele axat pe conceptul de cafea la preţ fix.
Radu Savopol este de profesie designer de interior, dar și-a început cariera în HoReCa printr-un pub în Sinaia, acolo unde l-a și cunoscut pe Lucian Bădilă, partenerul său de business în 5 to go și în celelalte francize în care este implicat.
Franciza 5 To Go a fost fondată în 2015 de la ideea de a vinde cafea la un preț fix.
Powered by KARTRA
ulian are o experiență de peste 13 ani în servicii de optimizare pentru motoarele de căutare, ecommerce, branding si marketing online. Este General Manager al agentiei SEO Target Web si este unul dintre cei mai experimentați specialisti SEO din România. În 2013 a lansat magazinul online cu produse pentru copii www.BeKid.ro, pe care l-a fondat tocmai pentru a înțelege mai bine problemele cu care se confruntă antreprenorii din ecommerce și pentru a veni în întâmpinarea lor cu servicii eficiente si practice de optimizare. Magazinul său online a devenit unul dintre cele mai vizibile 5 magazine online din domeniu, într-o nisă foarte competitivă, prin intermediul serviciilor SEO.
In 2017 a lansat Atelierul de SEO. De curand agentia pe care o conduce s-a alaturat initiativei Vreau.Online, pentru sprijinirea mediului de afaceri afectat de criza COVID-19, alaturi de alte 16 entitati de top in domeniile in care activeaza.
Powered by KARTRA
In cei 14 ani de consultanta in fonduri europene si ajutoare de stat, Roxana MIRCEA a coordonat peste 200 de proiecte, din care cele mai complexe cu valori de 10 mil euro, 20 mil euro (Qfort), 36 mil euro (ETI European Food).
Din poziția de managing partner a REI FINANCE si REI INTERNATIONAL, Roxana continuă cu proiecte de investitii in construirea de hale, hoteluri (Campulung-Interexpress, Techirghiol-Ladent), servicii IT si energie (POIM 6.1, POIM 6.4, HG 495-Wienerberger, Cersanit, Austrotherm, Valrom, Valplast).
Roxana este și președintele Asociației Femeilor din Mediul Rural din România, ONG înființat în 2012 și pe care DERULEAZĂ în prezent proiecte sociale de peste 5 mil euro.
Powered by KARTRA
Powered by KARTRA
Peste 20 ani de experienta in implementare Solutiilor Software de Business.
Experiza in automatizarea fluxurilor de business din industrii precum: Viticultura si Vinificatie, FMCG, Transporturi si Retail
Proiecte implementate la companii precum: Cramele Recas, Unicarm, Agrirom sau Agil
Am dezvoltat scoala de sah PRO LOGOS
Powered by KARTRA
Tatian gestionează, alături de o echipă de 70 de oameni, proiectele Ceetrus în România (dezvoltator imobiliar mixt, cu prezență în 10 țări europene). În România, Ceetrus este dezvoltatorul celui mai amplu proiect de regenerare urbană din Romania – Cartier Coresi și gestionar a 23 de centre comerciale din 15 orașe.
În perioada 2018 – 2019, Tatian a coordonat dezvoltarea companiei la nivel internațional și Portofoliul Europei de Est, iar înainte de Ceetrus a condus operațiunile de dezvoltare ale Bricostore în România, Croația și Ungaria.
A absolvit Academia Trupelor de Uscat în România, la Sibiu, cursurile Universității din Le Havre și masterul la Universitatea din Orleans, fiind specializat în managementul organizațiilor.
Întors în țară după 10 ani petrecuți în Franța, Tatian crede în capacitatea României de a fi un model de dezvoltare economică și socială și în puterea parteneriatului ca rețetă a succesului întregii comunități.
Într-un articol recent din Ziarul Financiar, Tatian îndeamnă la dialog și solidaritate ca soluții câștigătoare de a depăși această perioadă dificilă pentru noi toți.
Powered by KARTRA
Drumul până la rolul său actual s-a întins pe mai bine de două decenii. După un start în compania Entire Software România, unde a lucrat timp de un an, între 2000 şi 2001, ca tester, Maria Metz şi-a continuat cariera în cadrul furnizorului de servicii şi soluţii software clujean EBS România, iniţial ca Team Leader. După doi ani a devenit Business Developer, iar între 2005 şi 2011 a fost Head of International Business Unit, funcţie din care a fost responsabilă de dezvoltarea businessului pe piaţa internaţională şi de extinderea numărului de centre pe teritoriul României. Sub conducerea sa a fost deschisă subsidiara din Braşov a companiei şi tot ea s-a ocupat de crearea cadrului necesar pornirii subsidiarei din Sibiu.
A preluat apoi funcţia de Chief Operations Officer, pe care a deţinut-o între anii 2011 şi 2015, inclusiv după ce, în 2013, businessul autohton a fost preluat de grupul japonez NTT Data, devenind NTT Data România. În acest interval a coordonat, printre altele, lansarea unor subsidiare noi, în Bucureşti şi Iaşi, luând totodată parte la procesul de tranziţie spre noul brand. Ulterior a fost numită Deputy CEO, rol în care a rămas până la preluarea funcţiei actuale, în mai 2021.
Powered by KARTRA
Marius Ghenea este un antreprenor în serie și business-angel cu investiții de succes în Europa de Est, fapt ce l-a poziționat timp de mulți ani în topul oamenilor de afaceri conform Forbes România. În 2014 s-a alăturat echipei 3TS Capital Partners și a preluat managementul fondului de investiții Catalyst România, în portofoliul căruia se află companii cunoscute precum Elefant.ro, SmartBill.ro, VectorWatch.
Recent Marius a anunțat lansarea celui de-al doilea Fond Catalyst Romania, un fond ce își propune să investească peste 40 milioane de euro în start-up-uri de tehnologie, în sectoare precum Internet și Tehnologie Media și Comunicare și servicii bazate pe tehnologie.
Co-fondator al Venture Connect, o platforma de suport pentru antreprenori de tech start-up și investitori, Marius Ghenea s-a implicat în multe activități educaționale, fiind profesor de Antreprenoriat, Inovație și New Business Ventures în cadrul Maastricht School of Management, programul Executive MBA. De asemenea a fost co-organizator al School for Startups Romania, prima scoala de antreprenoriat din sud-estul Europei și este unul dintre fondatorii programului BusinessDrive pentru antreprenori și manageri.
Este cunoscut ca unul dintre invitații permanenți din cadrul emisiunii “Arena Leilor”. Marius Ghenea este în plus și autorul primei cărti romanesti de antreprenoriat, intitulată - Antreprenoriat, Drumul de la Idei către Oportunități și Succes în Afaceri.
Căștigator al premiului “Investitorul Anului” în 2016 și 2017 alaturi de Catalyst Romania în cadrul competiției Central European Startup Awards.
Powered by KARTRA