powered by
#MANAGEMENT&STRATEGIE
WEBINAR LIVE
EXCELENȚA ÎN DIGITALIZAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII
Primele interacțiuni cu clienții și cum ne ajută tehnologia să ne maximizăm șansele de a crea o bună primă impresie și să identificăm corect nevoile lor
Împate această experiența și cu prietenii tăi, distribuie acest webinar
DESPRE CE VOM DISCUTA
În cadrul acestui webinar vom despre importanța primei interacțiuni cu clienții și cum te ajută tehnologia să-ți crești șansele de conversie prin crearea unei prime impresii benefice și prin înțelegerea corectă a nevoilor.
Cum ne ajută tehnologia, inteligentă artificială și digitalizarea pentru a avea o comunicare personalizată, profesională și cu maximum de șanse de succes la prima interacțiune cu un potențial client;
Abordarea inițială a prospecților folosind tehnologia (telefon vs email vs mesaje directe prin platforme de socializare pro și contra);
Cum ne pregătim pentru prima întâlnire și cum ne ajută tehnologia în acest sens (întâlnire fizică vs întâlnire virtuală pro și contra);
Identificarea corectă a nevoilor și cum ne ajută inovațiile tehnologice să mapăm corect nevoile clienților cu produsele și serviciile noastre;
Setarea cadrului pentru al doilea contact (întâlnire fizica vs întâlnire virtuala pro și contra);
Vom analiza studii de caz și vom prezenta exemple de bună practică.
EXCELENȚA ÎN DIGITALIZAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII
Primele interacțiuni cu clienții și cum ne ajută tehnologia să ne maximizăm șansele de a crea o bună primă impresie și să identificăm corect nevoile lor
DACĂ AI PARTICIPAT LIVE
Dacă AI participat la webinar și vrei să revezi informațiile și prezentarea atunci accesează portalul de conținut pentru categorie Management & Strategie.
Tu ai deja acces, tot ce trebuie să faci este:
*Dacă nu găsești datele de log in, poți accesa secțiunea „recuperează parolă” și ele îți vor fi furnizate automat pe email. Te rog să te uiți și în spam.
DACĂ NU AI PARTICIPAT LIVE
Dacă NU ai participat la webinar dar vrei să beneficiezi de informațiile din Webinar atunci înregistrează-te în portalul nostru pentru categorie Management & Strategie.
Tot ce trebuie să faci este:
*Dacă nu găsești datele de log in, poți accesa secțiunea „recuperează parolă” și ele îți vor fi furnizate automat pe email. Te rog să te uiți și în spam.
SPEAKERII EVENIMENTULUI
Dorin Andreica
Soft Net Consulting
Peste 20 ani de experienta in implementare Solutiilor Software de Business.
Experiza in automatizarea fluxurilor de business din industrii precum: Viticultura si Vinificatie, FMCG, Transporturi si Retail
Proiecte implementate la companii precum: Cramele Recas, Unicarm, Agrirom sau Agil
Am dezvoltat scoala de sah PRO LOGOS
Mihai Baloiu
Orange Business Services
Mihai Baloiu este Business Sales Representative de 5 ani in divizia business a Orange Romania, cu o experienta in vanzari in domeniul telecom de peste 13 ani. Este pasionat de vanzari, tehnologii noi si aplicarea acestora in viata clientului, pentru a-i face viata mai usoara si pentru a-l sustine in optimizarea business-ulului
Mihai Guran
GURAN Consulting
Misiunea pe care și-a stabilito Mihai este să ajute companiile de tehnologie să se extindă la nivel global, să o facă rapid și să o facă profesional. Lider inspirat și manager profesionist de afaceri cu o pasiune pentru tehnologie - SaaS, securitate cibernetică și servicii. Lucrează ca și consultant cu start-up-uri din România, Marea Britanie și Țările de Jos.
Are ca și someniu de studii: MBA și studii de inginerie electrică, studii de analiză și programare de afaceri, experiență vastă în vânzări, coaching și management de afaceri.
Mihai are experiență relevantă în: Construiți, formați, normați și efectuați - echipe de vânzări și marketing de peste 150 de persoane; Gestionarea afacerilor de la 20 la 85 milioane USD pe an; Proiectare, configurare și management al schimbărilor - echipe, sisteme și procese pentru colaborare între vânzări, canale, marketing, servicii, prețuri, instruire, finanțe, resurse umane și alte funcții. Proiectarea și implementarea modelelor de acoperire a vânzărilor și a schemelor de compensare. Implementarea salesforce.com și promovarea adoptării. Proiectați și gestionați schimbările și transformările, inclusiv după M&A. Abilități interculturale și experiență de management în Europa, America de Nord și Orientul Mijlociu. Vânzări, managementul clienților, dezvoltarea canalului și vânzări competitive ca contributor individual sau lider de vânzări.
Radu Predescu
Autonom
Pe parcursul celor 15 ani de serviciu ca si cadru militar, Radu a ocupat un spectru larg de roluri in unitati de lupta incepand de la comandant de grupa pana la subofiter comanda de Batalion. A fost instructor NATO si este militar veteran, participand la doua misiuni de lupta in Afganistan si Irak. Si-a completat studiile militare in Romania si in afara tarii (UK, USA, Italia, Germania, Austria, Norvegia), avand experienta in a forma si creste echipe, in a planifica, pregati si conduce operatiuni. Este abosolvent de studii superioare economice si a fondat o companie de consultanta si management. Din 2015 s-a alaturat echipei Autonom ca reprezentant regional de vanzari, apoi director national de vanzari, in prezent ocupand pozitia de director executiv la Autonom Lease. Este atras de vanzarile consultative si business development si este convins ca oamenii sunt in centrul a tot ceea ce facem.
EXCELENȚA ÎN DIGITALIZAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII
Primele interacțiuni cu clienții și cum ne ajută tehnologia să ne maximizăm șansele de a crea o bună primă impresie și să identificăm corect nevoile lor
DACĂ AI PARTICIPAT LIVE
Dacă AI participat la webinar și vrei să revezi informațiile și prezentarea atunci accesează portalul de conținut pentru categorie Management & Strategie.
Tu ai deja acces, tot ce trebuie să faci este:
*Dacă nu găsești datele de log in, poți accesa secțiunea „recuperează parolă” și ele îți vor fi furnizate automat pe email. Te rog să te uiți și în spam.
DACĂ NU AI PARTICIPAT LIVE
Dacă NU ai participat la webinar dar vrei să beneficiezi de informațiile din Webinar atunci înregistrează-te în portalul nostru pentru categorie Management & Strategie.
Tot ce trebuie să faci este:
*Dacă nu găsești datele de log in, poți accesa secțiunea „recuperează parolă” și ele îți vor fi furnizate automat pe email. Te rog să te uiți și în spam.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Management & Strategie
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin strategii de creștere, dezvoltare și pivotare.
Ai acces la cele mai noi informații cu privire la strategii de criză, modalități (modele) de management care funcționează pe timp de criză, cele mai importante programe de dezvoltare care să îți permită, în funcție de momentul în care se află business-ul tău să scalezi.
Vei descoperi cum să comunici în mod eficient cu echipa, cu partenerii sau colaboratorii externi pentru a-ți atinge obiectivele de business pe termen scurt, mediu și lung.
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate