GALERIE IMAGINI
Vezi imagini de la edițiile noastre anterioare
DE CE SĂ PARTICIPI?
Evenimentele Business Days strâng laolaltă lideri de business, experți recunoscuți și minți luminate, pentru a împărtăși idei, a face schimb de experiență și pentru a dezvolta relații profesionale. Filozofia în jurul careia construim evenimentele noastre este să conectăm liderii de azi la oportunitățile de mâine, oferind acces la resurse de învățare și dezvoltare profesională atat pe durata evenimentelor, cât și ulterior prin platforma online Business Days. La fiecare eveniment aducem laolaltă un line-up impresionant de speakeri de top din țară și din străinătate și investim multă energie, profesionalism și pasiune pentru a oferi o experiență memorabilă.
Alege să fii inspirat, alege să te dezvolți profesional și personal, să construiești relații și să fii deschis către oportunități. Totul la evenimentele Business Days.
TRENDURI
Îți relevăm și te ajutăm să înțelegi modul în care trendurile și contextul realității curente îți influențează în mod pozitiv sau negativ afacerea.
TEHNOLOGIE
Aducem în fața ta diverse tehnologii și inovații care să te ajute să-ți digitalizezi afacerea și să te pregătești pentru noua etapă a evoluției.
DEZVOLTARE
Creăm contexte pentru dezbateri și schimb de idei și experiențe alături de cei mai recunoscuți specialiști și experți în leadership, management, vânzări, marketing, relații cu clienții, finanțarea și dezvoltarea afacerii tale.
NETWORKING
Ai posibilitatea să interacționezi direct și să socializezi cu speakerii și partenerii ediției. în același timp cu alți antreprenori, factori de decizie și profesioniști preocupați de dezvoltarea, eficientizarea și creșterea afacerii.
TOPICURI PRINCIPALE
ADAPTARE
Analizăm trendurile și contextul pentru a înțelege modul în care acestea influențează evoluția societății și a mediului economic. Identificăm oportunități și provocări și mecanisme de gestionare a lor.
Putem afla mai multe despre viziunea companiilor leader în domeniile lor și măsurile pe care le iau pentru adaptarea afacerilor.
WHAT'S NEXT IN
În Marketing, Sales si Customer Experience. Noutăți, trenduri, instrumente moderne și bune practici în relația cu clienții de la primul contact cu brandul până la loializarea acestora.
DEZVOLTARE
Explorăm posibilitățile de finanțare și de dezvoltare a afacerilor, fie că vorbim de soluții de finanțare oferite de bănci și instituții financiare, de fonduri nerambursabile sau listarea pe bursă. O ocazie bună de a primi răspunsuri direct de la experți și specialiști la toate problemele tale legate de finanțarea dezvoltării afacerii tale
WHAT'S NEXT IN
În Leadership si Team Development. Noutăți, trenduri, instrumente moderne și bune practici în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor.
DIGITALIZARE
Oferim perspectivă și analizăm trendurile din tehnologie și inovație, precum și modul în care schimbările generate de acestea vor remodela societatea și mediul de business. Aducem în fața antreprenorilor, prin intermediul partenerilor, soluții de digitalizare și eficientizare a afacerilor pe care le poți testa în zona de expoziție.
ANTREPENORIAT
Totul despre dezvoltarea și finanțarea afacerilor, despre relația dintre antreprenori și investitori. Află care este finanțarea potrivită pentru tine în funcție de etapa de evoluție a organizației și cum poți accesa cu succes finanțarea de care ai nevoie pentru finanțarea dezvoltării și creșterii afacerii tale.
EVOLUȚIE
Ne este din ce în ce mai clar tuturor că omenirea este în fața unui moment de inflexiune și o nouă etapă de evoluție și dezvoltare colectivă. Dezbatem aspecte legate de dezvoltarea noastră personală, de evoluția organizațiilor și de schimbare a societății. Ce impact au aceste lucruri si cum să ne pregătim pentru evoluție.
MODELE DE BUSINESS
Analizăm și dezbatem pe modele de business pornind de la idee, la propunerea de valoarea către clienți, la marketing, la structura echipei și modul de organizare, la analiza cheltuielilor și a surselor de venituri, la modul în care putem maximiza profitul afacerii.
SPEAKERII EVENIMENTULUI
Te invităm să cunoști o parte din speakerii ediției cu numărul 43 Business Days, ediție aniversară a 13 ani de evenimente de impact dedicate mediului de afaceri. Pentru lista completă de speakeri, te invităm să accesezi pagina dedicată speakerilor dând click pe butonul de mai jos.
VEZI OPȚIUNILE DE PARTICIPARE!
Profită de 10% REDUCERE în perioada de Early Bird, reducerea este valabilă până la 10 septembrie.
Scopul nostru este să oferim o experiență unică de inspirație, învățare și interacțiuni calitative de business.
CONFERENCE PASS
90€
100 € + TVA
LEADERSHIP PASS
135€
150 € + TVA
MARKETING PASS
135€
150 € + TVA
ENTREPRENEURSHIP PASS
135€
150 € + TVA
SALES PASS
135€
150 € + TVA
THE NEXT ME PASS
180€
200 € + TVA
VIP PASS
270€
300 € + TVA
VIP PASS SUPREME
324€
360 € + TVA
GALERIE IMAGINI
Vezi imagini de la edițiile noastre anterioare
14+
Recorded Events
(evenimente înregistrate)
1.800+
Happy Attendees (online + offline)
(participanți fericiți atât online, cât și offline)
23+
Hours of Content
(Ore de conținut de calitate)
LOCAȚIA EVENIMENTULUI
JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Despre locație
W Marriott Bucharest Grand Hotel își menține reputația de etalon al luxului modern în capitala plină de viață a României. Renumit pentru serviciile sale excepționale, varietatea de restaurante și baruri și recepția elegantă, este un cadru extrem de generos, atât pentru cei care vor sa petreacă momente relaxante alături de familie sau prieteni, la prânz sau cină, cât și pentru cei ce își doresc vacanțe și călătorii inspirate.
Adresa completă
Calea Victoriei 63-81, Sector1,
București 010065, România
Abonează-te la newsletter-ul nostru!
Astfel vei primi primul informații proaspete despre speakeri, confirmări, surprize și invitați speciali. Vom trimite cate un newsletter în fiecare săptămâna începând cu 2 septembrie, până pe data de 15 noiembrie.
VIDEO TESTIMONIALE
de la edițiile noastre anterioare
București, România
+40-760-550058
+40-741-163700
+40-763-605131
+40-741-593409
Business Days mai mult decat o decada in slujba succesului!
13 ani investiți cu pasiune în dezvoltarea mediului economic din România și în consolidarea culturii antreprenoriale. Peste 100 de evenimente, cu peste 45.000 de participanți cumulați, cu peste 337.500.000 euro generați prin evenimentele Business Days în mediul economic.
În cei 13 ani de zile am reușit să coagulam o comunitate de peste 450.000 antreprenori, manageri, profesioniști și tineri alături de platforma și proiectele Business Days și BDTV. Afla mai multe despre noi.
Copyright © 2023 Business Days. Toate drepturile rezervate