Cum să construiești un brand atrăgător pentru tânăra generație?

22 SEPTEMBRIE 2021

Dacă publicul țintă al afacerii tale este tânăra generație, atunci succesul tău va depinde de cât de bine vei ști să-ți adaptezi strategia de marketing la specificul acestei generații.

Publicul tânăr este obișnuit să privească imagini atractive, să acorde mai mult credit companiilor ce valorifică implicarea, interacțiunea și libertatea de exprimare. De asemenea, tinerii își exprimă clar preferința pentru brand-urile active și transparente în strategiile lor de comunicare, ceea ce presupune o schimbare completă de atitudine în relația cu posibilii clienți.

Pentru a realiza o astfel de adaptare a strategiei de marketing îți propunem câteva direcții importante de acțiune:​

1. Folosește platforme de socializare populare printre adolescenți și tineri

Cea mai bună formă de interacțiune cu tinerii se poate realiza pe platformele de comunicare dedicate acestora, precum Snapchat, Instagram și TikTok. Fiecare dintre aceste platforme vine cu ceva diferit și cu noi abordări de interacțiune cu auditorul. Posibilitățile oferite sunt infinite: povești, jocuri, întrebări și răspunsuri etc.

Secretul este să abordezi teme de dialog de care ei sunt interesați și să-i lași pe ei să se exprime cât mai mult, în loc să vorbești tu despre ei. Invită-i pe pagina ta și construiește vizual orice subiect abordat.

2. Sponsorizează evenimente pentru tineri

Mesajul brandului tău poate ajunge la tânăra generație dacă te implici activ în evenimentele la care aceștia participă. Poți să alegi să fii sponsor la aceste acțiuni sportive, muzicale, de teatru, dans etc sau poți să scrii despre ele pentru a le face cunoscute, asociindu-te cu aceste branduri. Un alt demers de marketing care deschide interacțiunea cu tinerii este colaborarea cu influencerii, care au devenit parte integrantă din viața noii generații. Ceea ce spun sau fac aceștia reprezintă un model de urmat pentru mii sau chiar milioane de urmăritori din întreaga lume.

3. Adăugă o tentă personală brandului tău

Un alt detaliu care poate face diferența este accentuarea caracterului personal al brandului tău, deoarece tinerii doresc branduri care să comunice cu ei și care să le inspire emoții puternice. În plus, ar trebui să adaptezi conținutul creat pentru citirea de pe telefonul mobil, ceea ce implică o frazare simplă, multe paragrafe, un titlu atractiv și un text accesibil lecturii în orice context de viață. Tinerii interacționează cu brandul tău din mers, poate în metrou sau într-o pauză de masă.

4. Implicare socială

Implicați-vă mai mult din punct de vedere social, dovedind responsabilitate față de mediu și față de comunitatea locală vulnerabilă. Există numeroase moduri prin care puteți realiza acest lucru:

  • sprijină acțiuni de ecologizare sau de promovare a protejării mediului;
  • folosește materiale reciclabile în procesul de producție și vorbește despre această abordare importantă;
  • oferă burse pentru tinerii talentați;
  • sprijină tinerii vulnerabili în demersurile lor educaționale.

5. Investiți în design-ul și în accesibilitatea site-ul web al afacerii dumneavoastră

Tânăra generație își exercită clar preferințele pentru vizual în detrimentul cititului, prin urmare ar trebui să aveți un site web al afacerii adaptat acestei preferințe. Puteți apela la informații tehnice detaliate de pe site-urile de profil care vă pot ajuta cu sfaturi legate de derularea cu succes a unei afaceri online. Puteți alege chiar să angajați un specialist IT care să vă construiască un site așa cum vă doriți, cu o atenție suplimentară la design, logo și identitatea vizuală.

SHARE THIS  


COMMENTS


Copyright © 2021 Business Days. Toate drepturile rezervate

FAQ                     Termeni și Condiții                          Prelucrarea Datelor Personale                         Politica privind modulele cookie                           Politica de confidențialitate