Ioana Molnar
Cofondator și manager general al Magnolia
Sunt Ioana Molnar, cofondator și manager general al Magnolia, cel mai cunoscut lanț național de florării, pe care îl conduc împreună cu soțul meu de peste 25 de ani. Pasiunea mea nu au fost florile la început, ci oamenii – am fost mereu fascinată de mintea umană. Florile au venit mai târziu, ca un limbaj universal prin care oamenii își pot transmite emoții și sentimente atunci când cuvintele nu sunt suficiente.
Sunt absolventă a Facultății de Psihologie, iar pentru mine business-ul este mai mult decât o profesie – este o chemare. Cred că adevărata conducere înseamnă responsabilitate, viziune și grijă față de oameni.
Trei valori după care îmi ghidez viața și business-ul:
1. Integritatea – Aleg să fac ceea ce este corect, nu ceea ce este ușor, atât în relația cu angajații și partenerii, cât și cu clienții.
2. Respectul și iubirea pentru oameni – Cred că fiecare om contează, iar pentru mine relațiile sunt mai importante decât tranzacțiile.
3. Excelența prin dedicare – Pun pasiune și atenție în tot ceea ce fac, dorind să ofer clienților o experiență memorabilă, nu doar un produs.
Pentru mine, Magnolia nu este doar o companie, ci o misiune clară: aceea de a ajuta oamenii să fie mai aproape unii de alții și să își exprime emoțiile prin gesturi frumoase și pline de semnificație.
Trei diferențiatori care definesc Magnolia:
1. Livrare rapidă, oriunde – Oferim livrare în câteva ore în toată România și suntem prezenți la nivel internațional, acoperind peste 150 de țări.
2. Experiență consolidată prin oameni – Succesul Magnolia nu vine din cifre, ci dintr-o echipă unită și dedicată, care a crescut pas cu pas, construind ceea ce este astăzi Magnolia.
3. Transmitem emoții, nu doar flori – Magnolia nu vinde doar produse; creăm momente și îi ajutăm pe oameni să își exprime sentimentele și să fie aproape unii de alții, chiar și atunci când mii de kilometri îi despart.
De multe ori credem că leadership-ul înseamnă putere, statut sau control. Dar eu cred că leadership-ul adevărat înseamnă să inspiri prin cine ești, să trăiești cu autenticitate și să lași ca munca ta să slujească un scop mai mare decât tine. Cred că toți avem nevoie de modele pe care să le urmăm, iar pentru mine, leadership-ul înseamnă să învăț și să încerc, în fiecare zi, să fiu un om demn de urmat și să îi încurajez și pe alții să facă același lucru.
Business Days mai mult decat o decada în slujba succesului!
15 ani investiți cu pasiune în dezvoltarea mediului economic din România și în consolidarea culturii antreprenoriale. Peste 100 de evenimente, cu peste 45.000 de participanți cumulați, cu peste 337.500.000 euro generați prin evenimentele Business Days în mediul economic și o comunitate de 450.000 antreprenori, manageri, profesioniști și tineri alături de platforma și proiectele Business Days
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate