#MANAGEMENT&STRATEGIE​

  WEBINAR LIVE  

Vendor Due-Dilligence – un instrument cheie pentru atragerea investitorilor


Recomandă şi prietenilor acest Webinar de Management și Strategie

Ce Descoperi în acest Webinar


  • utilitate/avantaje – VDD este gata de prezentat oricarui investitor, se salveaza timp pretios si se poate trece direct la negocierile finale; de asemenea VDD ofera o perspectiva actualizata asupra companiei, situatia reala dincolo de cifre si indicatori financiari; in perioada de negocieri, cu VDD pe masa, activitatea day-to-day (inclusiv managementul) va fi mai putin perturbata;

  • Obiective:

    • pregatirea unor raspunsuri la posibilele intrebari din partea investitorilor.

    • identificarea elementelor „deal breaker” si solutionarea in prealabil discutiilor cu investitorii,
    • identificarea riscurilor pe care un potential investitor le-ar afla,

DACĂ AI PARTICIPAT LIVE

Dacă AI participat la webinar și vrei să revezi informațiile și prezentarea atunci accesează portalul de conținut pentru categoria Management & Strategie.

 

Tu ai deja acces, tot ce trebuie să faci este:

  1. Dă click pe butonu de mai jos;
  2. Dai click pe dutonul  Log In din portal introdu datele de login primite pe email-ul cu cate te-ai înregistrat la Webinar și beneficiază de toate informațiile pentru dezvoltarea și finanțarea afacerii tale.

*Dacă nu găsești datele de log in, poți accesa secțiunea „recuperează parolă” și ele îți vor fi furnizate automat pe email. Te rog să te uiți și în spam. 

DACĂ NU AI PARTICIPAT LIVE

Dacă NU  ai participat la webinar dar vrei să beneficiezi de informațiile din Webinar atunci înregistrează-te în portalul nostru pentru categorie Management & Strategie.

 

Tot ce trebuie să faci este:

  1. Completează formularul de înregistrare și vei primi un email datele de logare, email + parolă;
  2. Apasă butonul log in, introdu datele furnizate pe email și beneficiază de toate informațiile pentru dezvoltarea și finanțarea afacerii tale.
     

*Dacă nu găsești datele de log in, poți accesa secțiunea „recuperează parolă” și ele îți vor fi furnizate automat pe email. Te rog să te uiți și în spam. 

Madalin ENACHE

Mădălin este Senior Partner la Enache Pirtea & Asociatii

Expertiză: Dreptul Penal al Afacerilor

Conformitate și Reglementare / Compliance & Regulatory

 

Începând cu anul 2006, Mădălin a participat în mod extensiv și aproape exclusiv în cazuri de criminalitate white-collar la cel mai înalt nivel, dobândind expertiză profesională de primă clasă în unele dintre cele mai mediatizate și mai dificile anchete penale și procese, fiind cunoscut în domeniu drept unul dintre cei talentați practicieni, construindu-și o reputație solidă ca avocat de drept penal, recunoscut atât de clienți, cât și de publicații juridice mondiale (Legal 500, Chambers Europe, etc.).

Mădălin a consiliat, a asistat și a reprezentat renumiți clienți corporativi internaționali sau români, oameni de afaceri sau directori și personalități politice de rang înalt, implicați într-o gamă largă de cazuri în fața autorităților de cercetare penală sau a instanțelor judecătorești, la cel mai înalt nivel al jurisdicțiilor, având ca obiect în principal cazuri de corupție, fraude financiare și fiscale, delapidări de fonduri publice/UE, spălarea banilor, abuz în serviciu etc.

Datorită abordării sale practice și orientate spre mediul de afaceri, Mădălin este un lector apreciat pe teme de drept penal, publicând, de asemenea, mai multe articole de specialitate, în publicații naționale și internaționale, pe diferite subiecte relevante din domeniul de drept penal, în special în domeniile infracțiunilor de afaceri și spălarea banilor.


Eduard IOSIF

Eduard este Senior Associate la Enache Pirtea & Asociatii

Expertiză:

  • Drept societar & corporativ
  • Fuziuni și achiziții
  • Conformitate și Reglementare / Compliance & Regulatory

Clienții Enache Pirtea & Asociatii doresc adesea să știe cum să abordeze o problemă sau o chestiune corporativă - fie că este vorba de deciziile companiei lor, de o viitoare modificare corporativă sau de o problemă de guvernanță internă. Pentru majoritatea întrebărilor care privesc bunul mers al unei societăți comerciale, Eduard are cu siguranță un răspuns și poate elabora rapid un plan de acțiune.

 

Specializat în dreptul societar și comercial, Eduard a dobândit o vastă experiență profesională prin coordonarea și participarea în proiecte majore de achiziții și fuziuni, dar și prin asistarea multor companii naționale și internaționale în înființarea și dezvoltarea de filiale în România și regiunea CEE, respectiv acordarea de asistență în activitățile de zi cu zi. Abordarea sa este pragmatică și își propune rezultatul dorit, anticipând nevoile clientului dar acordând în acelasi timp o atenție deosebită detaliilor.

 

Chiar dacă punctul lui forte este domeniul corporativ, abordând cu entuziasm un proces de due diligence urmat de o tranzacție reușită, Eduard deține de asemenea o expertiză semnificativă în domeniul dreptului civil și acordă frecvent asistență juridică în redactarea de contracte și opinii juridice, precum și consiliere clienților în cadrul negocierilor.


DACĂ AI PARTICIPAT LIVE

Dacă AI participat la webinar și vrei să revezi informațiile și prezentarea atunci accesează portalul de conținut pentru categoria Management & Strategie.

 

Tu ai deja acces, tot ce trebuie să faci este:

  1. Dă click pe butonu de mai jos;
  2. Dai click pe dutonul  Log In din portal introdu datele de login primite pe email-ul cu cate te-ai înregistrat la Webinar și beneficiază de toate informațiile pentru dezvoltarea și finanțarea afacerii tale.

*Dacă nu găsești datele de log in, poți accesa secțiunea „recuperează parolă” și ele îți vor fi furnizate automat pe email. Te rog să te uiți și în spam. 

DACĂ NU AI PARTICIPAT LIVE

Dacă NU  ai participat la webinar dar vrei să beneficiezi de informațiile din Webinar atunci înregistrează-te în portalul nostru pentru categorie Management & Strategie.

 

Tot ce trebuie să faci este:

  1. Completează formularul de înregistrare și vei primi un email datele de logare, email + parolă;
  2. Apasă butonul log in, introdu datele furnizate pe email și beneficiază de toate informațiile pentru dezvoltarea și finanțarea afacerii tale.
     

*Dacă nu găsești datele de log in, poți accesa secțiunea „recuperează parolă” și ele îți vor fi furnizate automat pe email. Te rog să te uiți și în spam. 

Platforma de learning experience dedicată secțiunii de   Management & Strategie  

Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin strategii de creștere, dezvoltare și pivotare.

  • Ai acces la cele mai noi informații cu privire la strategii de criză, modalități (modele) de management care funcționează pe timp de criză, cele mai importante programe de dezvoltare care să îți permită, în funcție de momentul în care se află business-ul tău să scalezi.

  • Vei descoperi cum să comunici în mod eficient cu echipa, cu partenerii sau colaboratorii externi pentru a-ți atinge obiectivele de business pe termen scurt, mediu și lung.

FAQ                     Termeni și Condiții                          Prelucrarea Datelor Personale                         Politica privind modulele cookie                           Politica de confidențialitate