powered by
#MANAGEMENT&STRATEGIE
WEBINAR LIVE
EXCELENȚA ÎN DIGITALIZAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII
Cum te ajută folosirea unei soluții de digitalizare în crearea unei experiențe pozitive în contractare și livrare
20 IANUARIE 2022 | ORA 15:00 | 120 MINUTE
Împate această experiența și cu prietenii tăi, distribuie acest webinar
DESPRE CE VOM DISCUTA
În cadrul acestui webinar vei afla finalizarea vânzării și tot ceea ce trebuie să cunoști pentru a face procesul cât mai ușor și sigur.
Care sunt provocările clienților și furnizorilor în contractare și cum te pot ajuta inovațiile tehnologice și digitalizarea să faci ca experiența clienților în această etapă să fie una pozitivă.
Cum poți îmbunătății experiența clienților atunci când livrezi produsul sau serviciul contractat și cum te ajută soluțiile de digitalizare să înveți din greșelile trecutului și să optimizezi în continu această experiență pentru clienți.
Maximizează succesul unui plan de implementare folosind tehnologia.
Suportul în folosirea/utilizarea produsului și/sau serviciilor prin utilizarea soluțiilor tehnologice potrivite;
Vom analiza studii de caz și vom prezenta exemple de bună practică:
EXCELENȚA ÎN DIGITALIZAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII
Cum te ajută folosirea unei soluții de digitalizare în crearea unei experiențe pozitive în contractare și livrare
20 IANUARIE | ORA 15:00 | 120 MINUTE
SPEAKERII EVENIMENTULUI
Dorin Andreica
Soft Net Consulting
Peste 20 ani de experienta in implementare Solutiilor Software de Business.
Experiza in automatizarea fluxurilor de business din industrii precum: Viticultura si Vinificatie, FMCG, Transporturi si Retail
Proiecte implementate la companii precum: Cramele Recas, Unicarm, Agrirom sau Agil
Am dezvoltat scoala de sah PRO LOGOS
Florin Dumitrascu
PRO CUSTOMER
Fost sportiv de performanţă, Florin se inspiră, în viaţa personală şi cea profesională, din formula aplicată mult timp de el, atât în etapa de pregătire, antrenament, cât şi în cea competiţională, a meciurilor oficiale: autodisciplina şi acceptarea rutinei constructive, dezvoltarea bagajului tehnic şi adoptarea unei tactici moderne și eficace.
Începând cu anul 2009 a dezvoltat metoda PRO Customer® pe baza unui studiu sistematic al comportamentului clienților în procesul de cumpărare, metodă pe care o aplică în mod consecvent în toate proiectele implementate, cu rezultate foarte motivante.
Andrei Bostaca
Mikro Kapital Romania
Și-a început cariera bancară in 2004 la ProCredit Bank România, unde a lucrat timp de 12 ani. A fost angajat pe poziția de Ofițer de credite în Sucursala Iași, după care a deţinut mai multe poziții de coordonare echipe creditare atât pe plan local, în zona Iași, cât și regional, pe zona de Est.
A fost implicat activ în dezvoltarea sectorului IMM și microfinanțare, în crearea de produse și eficientizarea proceselor de creditare atât în domeniul business cât și agro.
Din martie 2016, este angajat la Mikro Kapital România, pe funcția de Director General Adjunct.
Are studii economice, terminând Faculatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității „Alexandru I. Cuza” din Iași și vorbește fluent limbile engleză și română.
EXCELENȚA ÎN DIGITALIZAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII
Cum te ajută folosirea unei soluții de digitalizare în crearea unei experiențe pozitive în contractare și livrare
20 IANUARIE | ORA 15:00 | 120 MINUTE
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Management & Strategie
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin strategii de creștere, dezvoltare și pivotare.
Ai acces la cele mai noi informații cu privire la strategii de criză, modalități (modele) de management care funcționează pe timp de criză, cele mai importante programe de dezvoltare care să îți permită, în funcție de momentul în care se află business-ul tău să scalezi.
Vei descoperi cum să comunici în mod eficient cu echipa, cu partenerii sau colaboratorii externi pentru a-ți atinge obiectivele de business pe termen scurt, mediu și lung.
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate