Leadership & Team management​

  WEBINAR LIVE  

Experienta angajatului

rezilienta si engagement

Împate această experiența și cu prietenii tăi distribuie acest webinar de LEADERSHIP ȘI TEAM MANAGEMET


DE CE SĂ  PARTICIPI  LA WEBINAR


  • Top 10 motive pentru care pleacă oamenii din organizații.

     

  • Să înțelegem în profunzime retenția.

     

  • Metrici ai retenției și cum le putem îmbunătăți.

     

  • Ce este și de ce este importantă experiența angajatului?​​

     

  • C​e este reziliența?

     


VEZI ÎNREGISTRAREA ÎN PORTALUL DE

LADERSHIP & TEAM MANAGEMENT.

Am cont în portal și vreau să văd înregistrarea

Dacă ai cont, dă click pe butonul de mai jos și vei ajunge direct în portalul de Leadership & Team management​.

După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea.

Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.

NU am cont în portal dar vreau să văd înregistrarea

Dacă nu ai cont, dă click pe butonul de mai jos, completează formulatul și vei primi datele de acces direct pe email. 

După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea.

Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.

CINE SUNT  SPEAKERII  ACESTUI EVENIMENT?

În cadrul acestui eveniment invitații noștri special, experți și practicieni în domeniu te hor ghida în atingerea obiectivelor tale. 

Madalina Balan

Managing Partner at Hart Consulting


Madalina Balan - este specializata in psihologie organizationala, psiholog, consultant senior si managing partner la HART Consulting. Madalina este certificata in metodologia Hogan Assessments, fiind trainer pentru Romania si Republica Moldova in aceasta metodologie. Cu  o experienta de peste 10 ani ca trainer si consultant in resurse umane, Madalina a gestionat variate proiecte de talent management, selectie si dezvoltare pentru numeroase organizatii romanesti si multinationale. A fost trainer la sesiunea de certificare in metodologia Hogan Assessments pentru mai mult de 300 persoane in ultimii 5 ani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nicoleta Capata

HR Director at Flanco Retail


Și-a început cariera ca asistent de resurse umane la firma Lipsca în 2003, apoi a fost timp de cinci ani recruitment & assessment officer la Flamingo Computers; din 2010 se află în cadrul Flanco, experienţă despre care zice că a ajutat-o să-şi depăşească limitele, „să învăţ continuu, dar şi să ofer din experienţa mea, întrucât am luat parte la toate momentele cheie ale companiei, de la criză până la atingerea unor cifre istorice, de la câteva sute de colegi la câteva mii, de la zeci de mii de clienţi la câteva milioane”.

Printre reuşite ea menţionează câteva proiecte implementate în cadrul Flanco: un proiect de management al performanţei angajaţilor din magazine, programul dedicat managerilor de departamente şi directorilor de magazin privind dezvoltarea unor instrumente de management al timpului şi control al priorităţilor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felicia Georgescu

Head of Human Resources and CSR at Sodexo


Lucrez in Resurse Umane de peste 20 de ani si as mai lucra inca o data pe atat. Imi place sa spun ca meseria m-a ales pe mine, nu invers. Am inceput sa muncesc din studentie si am experimentat mai multe activitati, dar la un moment dat mi-am dorit foarte mult sa lucrez intr-o corporatie. Stiam ca acolo pot sa invat. Am acceptat prima oferta primita de la Connex (Vodafone) si mi-am inceput cariera in Resurse Umane. De atunci am tot invatat si am progresat pas cu pas. Am avut oportunitatea de a lucra pentru organizatii de la care am avut ce invata: Vodafone, GSK, HP, Sandoz si acum Sodexo. De-a lungul timpului am cautat si experiente in afara granitelor profesionale si geografice, pentru ca sunt curioasa si imi place sa privesc lucrurile din perspective diferite. Dar pasiunea pentru HR a ramas constanta si intotdeauna am revenit cu placere in roluri de HR. Ma motiveaza sa lucrez pentru oameni, sa simt ca actiunile mele au un impact pozitiv pentru organizatia pentru care muncesc sau pentru comunitatea in care traiesc. Sodexo mi-a oferit un cadru minunat, deoarece cred in misiunea acestei organizatii, cred ca aici toti contribuim pentru a imbunatati calitatea vietii celor din jurul nostru, atat prin produsele noastre, cat si prin proiectele CSR.

 

VEZI ÎNREGISTRAREA ÎN PORTALUL DE

LADERSHIP & TEAM MANAGEMENT.

Am cont în portal și vreau să văd înregistrarea

Dacă ai cont, dă click pe butonul de mai jos și vei ajunge direct în portalul de Leadership & Team management​.

După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea.

Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.

NU am cont în portal dar vreau să văd înregistrarea

Dacă nu ai cont, dă click pe butonul de mai jos, completează formulatul și vei primi datele de acces direct pe email. 

După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea.

Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.

Platforma de learning experience dedicată secțiunii de LADERSHIP & TEAM MANAGEMENT.

Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin strategii de creștere, dezvoltare și pivotare.

  • Ai acces la cele mai noi informații cu privire la strategii de criză, modalități (modele) de management care funcționează pe timp de criză, cele mai importante programe de dezvoltare care să îți permită, în funcție de momentul în care se află business-ul tău să scalezi.

  • Vei descoperi cum să comunici în mod eficient cu echipa, cu partenerii sau colaboratorii externi pentru a-ți atinge obiectivele de business pe termen scurt, mediu și lung.

FAQ                     Termeni și Condiții                          Prelucrarea Datelor Personale                         Politica privind modulele cookie                           Politica de confidențialitate