Leadership & Team management
WEBINAR LIVE
Managementul performanței
PROGRES. EFICIENTA. PRODUCTIVITATE. IMPLICARE
Împate această experiența și cu prietenii tăi distribuie acest webinar de LEADERSHIP ȘI TEAM MANAGEMET
DE CE SĂ PARTICIPI LA WEBINAR
Managementul performanței: planificare, monitorizare, revizuire, recompensare.
Cum creștem eficiența și productivitatea?
Dezvoltarea competențelor și abilităților la distanță
Tehnologia și managementul performanței. Trenduri și provocări.
Importanța coaching-ului în dezvoltarea profesională.
Ce este employee engagement și de ce este ea importantă? Cum se poate dezvolta/crește implicarea membrilor echipei?
VEZI ÎNREGISTRAREA ÎN PORTALUL DE
DEZVOLTARE PERSONALĂ
Am cont în portal și vreau să văd înregistrarea
Dacă ai cont, dă click pe butonul de mai jos și vei ajunge direct în portalul de Leadership & Team management.
După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea.
Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.
NU am cont în portal dar vreau să văd înregistrarea
Dacă nu ai cont, dă click pe butonul de mai jos, completează formulatul și vei primi datele de acces direct pe email.
După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea.
Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.
CINE SUNT SPEAKERII ACESTUI EVENIMENT?
În cadrul acestui eveniment invitații noștri special, experți și practicieni în domeniu te hor ghida în atingerea obiectivelor tale.
Alexandru Cernătescu are peste 20 ani de experiență în companii de publicitate digitală, transformare digitală, inovație, software și tehnologie. În ultimii 15 ani din carieră a construit o poveste antreprenorială de succes. Alexandru este co-fondator din 2007 pentru ceea ce este acum una dintre cele mai mari agenții digitale din România, cu una dintre cele mai rapide creșteri din Europa - Agenția Infinit Solutions. Care în 2019 în asociere cu Stefanini a creat Stefanini Infinit. Stefanini Infinit servește mărci precum: Suzuki, Alpha Bank, J&B, Electrolux, Fashionhouse, Cif (Unilever), BMW, Chio, Nutline, Pom-Bar (Intersnack), Tantum Verde (Angelini), și multe altele. Pentru performanța sa profesională și de afaceri, Alexandru a fost distins cu premiul Forbes „30 sub 30” pentru inovație, antreprenoriat și impact în mass-media. Alexandru este un consultant foarte experimentat în transformarea digitală a afacerilor, dezvoltarea mărcii în canale digitale și alternative, dezvoltarea afacerii și este unul dintre cei mai cunoscuți și recunoscuți vorbitori internaționali români în domeniul marketingului digital, tehnologiei și tendințelor, având peste 150 prezentări principale sau instruiri susținute, atât în România, cât și în multe regiuni diferite ale lumii, zeci de apariții TV și sute de apariții în presă.
Absolventӑ a Facultӑţii de Comunicare a Universității din București, Melania Jaravete are o experiență de 20 de ani în relații publice și resurse umane. Melania a lucrat ca specialist în comunicare și resurse umane în diferite domenii de resurse umane: recrutare, training, dezvoltare, relații de muncă, compensații și beneficii. Proiectul de clasificare a meseriilor coordonat de Melania - Global Job Project - a câştigat in 2011 premiul HR Club pentru cel mai bun proiect de compensaţii şi beneficii al anului. Experiența sa este completată de experiența managerială dobândită în domeniul bancar (UniCredit, GarantiBank) şi aviatic (Blue Air). In prezent Melania coordoneazӑ New Story- powered by The People Office, oferind consultanţӑ de management şi resurse umane. Aria de expertizӑ a Melaniei este comunicarea internӑ şi zona de relaţii de muncӑ, respectiv restructurare, transformare organizaţionalӑ, clasificare de meserii si management-ul schimbӑrii.
Inovația, noutatea în resurse umane și afaceri, reprezintă direcțiile pe care Sorina Bradea le urmează de 23 de ani. Sorina este trainer și consultant în cadrul propriei companii, Romarketing, a adus în România în 1998 Thomas International, unul dintre cele mai cunoscute și utilizate sisteme de evaluare a comportamentului la nivel internațional. Astăzi este încă pasionată de oamenii muncii, promovând conștiința de sine și cunoștințe puternice despre cine suntem. Acum susține dezvoltarea continuă a echipei Thomas România și lucrează cu conturile cheie. Ea crede în valoarea fiecăruia, în posibilitatea de a-și folosi potențialul la maxim, cu condiția să îl cunoașteți.
Motto: „Fii tu însuți, nu încerca să fii cea mai de succes copie a modelului tău în viață!” - Sorina Bradea
Mădălina ş-a început cariera în Resurse Umane în 2013, fiind implicată în activităţi ce ţin de roluri multiple, precum Recrutare, Learning&Development, Engagement, HR Business Partner.
Ceea ce o atrage la acest domeniu este oportunitatea de a descoperi şi de a învăţa pe zi ce trece tot mai multe despre oameni, valorile, aspiraţiile şi potenţialul lor.
O motivează faptul că prin acţiunile şi proiectele pe care le desfaşoară alături de colegi îşi aduce contribuţia şi un impact pozitiv în cadrul Sodexo.
Mădălina are doua masterate în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Sociale şi Umane, unul în Psihologie aplicată în Securitatea Naţională şi unul în Psihologie Organizaţională şi Resurse Umane.
VEZI ÎNREGISTRAREA ÎN PORTALUL DE
DEZVOLTARE PERSONALĂ
Am cont în portal și vreau să văd înregistrarea
Dacă ai cont, dă click pe butonul de mai jos și vei ajunge direct în portalul de Leadership & Team management.
După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea.
Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.
NU am cont în portal dar vreau să văd înregistrarea
Dacă nu ai cont, dă click pe butonul de mai jos, completează formulatul și vei primi datele de acces direct pe email.
După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea.
Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Leadership & Team management
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin strategii de creștere, dezvoltare și pivotare.
Ai acces la cele mai noi informații cu privire la leadership, strategii de crestere si dezvoltare a echipei, tranduri și management de la distanța, motivare, reziliență și engagement. Strategii de criză, modalități (modele) de management a echipei care funcționează pe timp de criză.
Vei descoperi cum să comunici în mod eficient cu echipa, cu partenerii sau colaboratorii externi pentru a-ți atinge obiectivele de business pe termen scurt, mediu și lung.
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate