powered by


#MANAGEMENT&STRATEGIE​

  WEBINAR LIVE  

EXCELENTA ÎN DIGITALIZAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII

Dezvoltarea relației și creșterea satisfacției în relația cu clienții existenți având alături ultimele inovații tehnologice

17 FEBRUARIE 2022 | ORA 15:00 | 120 MINUTE



Împate această experiența și cu prietenii tăi, distribuie acest webinar


DESPRE CE VOM DISCUTA 

În cadrul acestui webinar vei afla cum îți poți dezvolta relația cu clienții tăi în mod spectaculos.

  • Vom dezbate principalele provocări care pun relația cu clienții la încercare în perioada post vânzare și cum ne ajută digitalizarea managementului relației cu clienții să consolidăm relația cu aceștia.

  • Sfaturi și recomandări de dezvoltare a afacerii (upsell, cross-sell, optiuni, accesorii, servicii post vanzare) prin tehnologie.

  • Cum putem genera o experiență de Service-are memorabilă în sens pozitiv folosind tehnologia și digitalizând întregul proces de service și de garanție.

  • Cum ne ajută ultimele inovații tehnologice să oferim un suport post vânzare memorabil.

  • Vom analiza studii de caz și vom prezenta exemple de bună practică

EXCELENȚA ÎN DIGITALIZAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII

Dezvoltarea relației și creșterea satisfacției în relația cu clienții existenți având alături ultimele inovații tehnologice

17 FEBRUARIE | ORA 15:00 | 120 MINUTE

0
0
DAYS
0
0
HOURS
0
0
MINUTES
0
0
SECONDS

SPEAKERII EVENIMENTULUI 


Dorin Andreica

Soft Net Consulting

Adrian Cioroianu

ACKnowledge

Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experiență în companii ca Orange, Sony Ericsson și Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România.  A dezvoltat proiectul Sales Magazine - revistă de vânzări. Deține 20 de ani de experiență în vânzări și diferite certificări internațională în acest domeniu, printre care: Miller Haiman, Imparta și Infoteam.

Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.

Alex Cernătescu

Stefanini Infinit

EXCELENȚA ÎN DIGITALIZAREA RELAȚIEI CU CLIENȚII

Dezvoltarea relației și creșterea satisfacției în relația cu clienții existenți având alături ultimele inovații tehnologice

17 FEBRUARIE | ORA 15:00 | 120 MINUTE

0
0
DAYS
0
0
HOURS
0
0
MINUTES
0
0
SECONDS

Platforma de learning experience dedicată secțiunii de   Management & Strategie  

Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin strategii de creștere, dezvoltare și pivotare.

  • Ai acces la cele mai noi informații cu privire la strategii de criză, modalități (modele) de management care funcționează pe timp de criză, cele mai importante programe de dezvoltare care să îți permită, în funcție de momentul în care se află business-ul tău să scalezi.

  • Vei descoperi cum să comunici în mod eficient cu echipa, cu partenerii sau colaboratorii externi pentru a-ți atinge obiectivele de business pe termen scurt, mediu și lung.

FAQ                     Termeni și Condiții                          Prelucrarea Datelor Personale                         Politica privind modulele cookie                           Politica de confidențialitate