#MANAGEMENT&STRATEGIE​

  WEBINAR LIVE  

- Corporate Governance - Pilon esențial al creșterii și externalizării business-ului

(scalare/listare/vanzare/externalizare)


Recomandă şi prietenilor acest Webinar de Management și Strategie

Ce Descoperi în acest Webinar


  • Importanța unei bune guvernanțe corporative pentru imaginea companiei în ochii investitorilor; (exemple de „bad corporate governance” – VW in 2015 cu diesel gate)

  • Principiile de bază referitoare la factorii decizionali: răspunderea, transparență, echitatea și responsabilitatea.

  • Elemente care formează o bună guvernanță: strategie și sustenabilitate; structura managementului / boardului, diversitatea membrilor și criteriile de alegere; promovarea eticii în organizații; stabilirea unor politici interne de recompensa și bonusare a competentei.

VEZI ÎNREGISTRAREA ÎN PORTALUL DE

DEZVOLTARE PERSONALĂ

Am cont în portal și vreau să văd înregistrarea

Dacă ai cont, dă click pe butonul de mai jos și vei ajunge direct în portalul de Dezvoltare Personală.

După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea în secțiunea

Productivitate.

Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.

NU am cont în portal dar vreau să văd înregistrarea

Dacă nu ai cont, dă click pe butonul de mai jos, completează formulatul și vei primi datele de acces direct pe email. 

După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea în secțiunea Productivitate.

Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.

Despre Simona Pintea

Simona este un avocat recunoscut, cu o experiență de mai mult de 14 ani în domeniile juridic, securitate economică și risk-management, fiind implicată și coordonând cu succes numeroase proiecte de o dificultate deosebită în industrii precum pharma, banking, media & IT, construcții și agricultură. 

Este apreciată de clienții și partenerii săi ca având o foarte bună pregătire teoretică dar și o gândire strategică ”out of the box”, orientată spre business, fapt pentru care este implicată în numeroase proiecte de antreprenoriat, atât la nivel național cât și internațional, principala sa preocupare fiind sprijinirea, din postura avocațială, a dezvoltării unor business-uri etice și de durată, prin oferirea unor soluții concrete, practice și adaptate mediului de afaceri actual. 

De asemenea, experiența sa cuprinde și proiecte ample de prevenție, inclusiv prin susținerea de traininguri specializate, cu componente legale și etice, precum și prin implicarea în investigații interne și auditări de conformitate corporativă în cadrul unor companii naționale și multinaționale. 

Simona este Vice-President Legal Professional Women Network, Membru al Romanian Business Leaders, membru al Asociației pentru Prevenirea și Combaterea Fraudei, autor pentru Romania in editiile International Comparative Legal Guide pentru Anti-Money Laudering si Business Crime. 

Activitatea sa in cadrul Enache Pirtea & Asociații este recunoscută de publicații/entități internaționale de prestigiu: Legal 500, Chambers and Partners, Global Law Experts, International Comparative Legal Guide, precum și de numeroasele premii primite la nivel național: Avocat de Top în domeniul Dreptului penal – Finmedia 2018; Femei de succes în avocatura de business – Finmedia 2018; Lady Lawyer – Start-up in business law – Legal Magazine, 2017; Best in Business Lawyers - Piata Financiara 2017; Successful Women in Business Law – Finmedia 2016.


VEZI ÎNREGISTRAREA ÎN PORTALUL DE

DEZVOLTARE PERSONALĂ

Am cont în portal și vreau să văd înregistrarea

Dacă ai cont, dă click pe butonul de mai jos și vei ajunge direct în portalul de Dezvoltare Personală.

După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea în secțiunea

Productivitate.

Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.

NU am cont în portal dar vreau să văd înregistrarea

Dacă nu ai cont, dă click pe butonul de mai jos, completează formulatul și vei primi datele de acces direct pe email. 

După ce intri în portal vei putea vedea înregistrarea în secțiunea Productivitate.

Poți folosi cu încredere butonul de search dacă îți este mai ușor. Caută webinarul după denumirea sa.

Platforma de learning experience dedicată secțiunii de   Management & Strategie  

Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin strategii de creștere, dezvoltare și pivotare.

  • Ai acces la cele mai noi informații cu privire la strategii de criză, modalități (modele) de management care funcționează pe timp de criză, cele mai importante programe de dezvoltare care să îți permită, în funcție de momentul în care se află business-ul tău să scalezi.

  • Vei descoperi cum să comunici în mod eficient cu echipa, cu partenerii sau colaboratorii externi pentru a-ți atinge obiectivele de business pe termen scurt, mediu și lung.

FAQ                     Termeni și Condiții                          Prelucrarea Datelor Personale                         Politica privind modulele cookie                           Politica de confidențialitate