Dacă ai un business iar tinerii se află printre clienții tăi actuali sau potențiali sau dacă în echipa ta lucrezi cu tineri și îți dorești să vezi care sunt lucrurile care îi motivează în viață și la job, acest studiu îți va oferi răspunsuri concrete, măsurate și validate pe care le poți aplica în business-ul tău pentru a diminua gap-ul existent între tine, afacerea ta, planul tău și generația Z.
De ce Insights PluseZ?
“Cei care nu se uită la generația Z, care nu se modelează după aceștia, vor deveni inadaptați mai curând decât se așteaptă. Viitorul se întâmplă deja și se întâmplă repede. De multe ori, relevanța generației Z este subestimată, deoarece puterea financiară a acestei generații este mai scăzută. Însă, forța generației Z se manifestă deja, prin puterea ei de influență asupra generațiilor mai mature dar și prin nealinierea tinerilor la structurile sociale tradiționale. Generația Z se remarcă în toate studiile noastre, nativii digitali sunt structural diferiți. Prin studiul “Insights PulseZ“ ne-am propus să o înțelegem în profunzime, să ne pregătim activ pentru ce urmează” – Silvia Luican, fondator IZI data
Vrei mai mult?
Viitorul tău angajat este din generația Z?
“Generația Z este considerată prima generație născută într-o perioadă în care internetul și noile tehnologii sunt disponibile la scară largă, acești tineri fiind extrem de conectați la mediul digital și consumatori avizi de social media. Companiile, organizațiile, dar și autoritățile se raportează la preferințele lor în construirea strategiilor de business, dar și de recrutare.” - Alin Claudiu Apostu, coordonator Insights PulseZ
Află mai multe despre generația Z pe piața muncii făcând click pe link-ul de mai jos:
Clientul tău este din generația Z?
În ceea ce privește produsele pe care tinerii le achiziționează, în prezent, produsele de tip FMCG (băuturi răcoritoare, batoane de ciocolată, snacks-uri, mâncare comandată cu livrare) se numără printre consumabilele pe care aceștia Z le cumpără, în continuare, cel mai mult, raportat la perioada pandemiei. Nici când vine vorba despre produsele de fashion (37%), tinerii nu-și schimbă comportamentul de cumpărare, ei preferând să renunțe, mai degrabă jocurile video și cursurile online în detrimentul produselor vestimentare.
Află mai multe despre generația Z ca și consumatori făcând click pe link-ul de mai jos:
București, România
marketing@businessdays.ro
+40-741-163-700
+40-754-203050
Business Days o decada in slujba succesului!
10 ani investiți cu pasiune în dezvoltarea mediului economic din România și în consolidarea culturii antreprenoriale. 70 de evenimente, cu peste 45.000 de participanți cumulati, cu peste 600.000.000 de euro impact generat în economie. În cei 10 ani de zile am reusit să coagulam o comunitate de de peste 450.000 antreprenori, manageri, profesioniști și tineri alături de platforma și proiectele Business Days și BDTV. Afla mai multe despre noi
Copyright © 2022 Business Days. Toate drepturile rezervate