,,Prin acest studiu ne-am propus să analizăm comportamentele și stările tinerilor din România, interesele și motivațiile lor, în acest context pandemic, comparativ cu ceea ce a însemnat 2020 pentru ei, astfel încât să le putem înțelege deciziile de acțiune și consum, planurile de dezvoltare, precum și percepția asupra lumii de astăzi și a noii realități. Generația Z este considerată prima generație născută într-o perioadă în internetul și noile tehnologii sunt disponibile la scară largă, acești tineri fiind extrem de conectați la mediul digital și consumatori avizi de social-media – companiile, organizațiile, dar și autoritățile se raportează la preferințele lor în construirea strategiilor de business”, punctează Alin Claudiu Apostu, coordonator al studiului Insights.
Ce găsești în studiul Insights PulseZ:
Achiziționarea produselor, dictată de sex, vârstă și preferințe. Plata cu numerar, metoda favorită
Preferințele tinerilor privind consumul digital și platformele social-media
Bonus special:
La achiziționarea studiului Insights Pulse Z 2021:
Beneficiezi și de studiul din 2020 gratuit
O lună acces gratuit la portalul premium Sales & Marketing Business Days
Primești resurse culese și analizate special pentru tine
Răsfoiește studiul!
Conform McKinsey, subliniem faptul că Generația Z este incontestabil generația de 'influență'. Născându-se, practic, înconjurați de tehnologie, ei sunt obișnuiți să compare resurse și să găsească produsul cel mai bun pentru ei. Să nu trecem cu vederea faptul că generația X este formată din părinții generației Z, drept urmare aceștia sunt puternic influențați de copiii lor. Află totul despre ei și astfel vei țintii două generații!
Cea mai nouă generație de consumatori a invadat piața, ȘTII ce ai de făcut?
Te-ai întrebat ce nevoi au cei din generația Z și cum poți TU să le vinzi serviciile tale?
'Trebuie să te îndepărtezi de zgomotul pe care îl auzi zilnic și să îți îndrepți atenția asupra cine este consumatorul tău real, ci nu doar cum să targetezi generația Z.' (sursa: Emma Spagnuolo pentru McKinsey)
Așadar, un lucru necesar este să îți cunoști publicul țintă și comportamentul acestuia de cumpărător.
OFERTĂ SPECIALĂ
Care este investiția ta?
Adițional bonusurilor menționate anterior, pentru că îți suntem recunoscători că faci parte din comunitatea Business Days, am pregătit pentru tine și o reducere de 30%!
€1000
€699
București, România
+40-741-163700
+40-754-203050
Business Days o decada in slujba succesului!
11 ani investiți cu pasiune în dezvoltarea mediului economic din România și în consolidarea culturii antreprenoriale. Peste 100 de evenimente, cu peste 45.000 de participanți cumulați, cu peste 337.500.000 euro generați prin evenimentele Business Days în mediul economic. În cei 11 ani de zile am reușit să coagulam o comunitate de de peste 450.000 antreprenori, manageri, profesioniști și tineri alături de platforma și proiectele Business Days și BDTV.
Afla mai multe despre noi:
Surse folosite McKinsey.com
Copyright © 2022 Business Days. Toate drepturile rezervate