• CONTACT

CUM SĂ VINZI GENERAȚIEI Z

,,Prin acest studiu ne-am propus să analizăm comportamentele și stările tinerilor din România, interesele și motivațiile lor, în acest context pandemic, comparativ cu ceea ce a însemnat 2020 pentru ei, astfel încât să le putem înțelege deciziile de acțiune și consum, planurile de dezvoltare, precum și percepția asupra lumii de astăzi și a noii realități. Generația Z este considerată prima generație născută într-o perioadă în internetul și noile tehnologii sunt disponibile la scară largă, acești tineri fiind extrem de conectați la mediul digital și consumatori avizi de social-media – companiile, organizațiile, dar și autoritățile se raportează la preferințele lor în construirea strategiilor de business”, punctează Alin Claudiu Apostu, coordonator al studiului Insights.

CUMPĂRĂ ASTĂZI

Vrei mai multe detalii?

Ce găsești în studiul Insights PulseZ:

  • Topul platformelor folosite de către tinerii din generația Z din România
  • Gestionarea banilor pe diferite categorii de produse: cu au renunțat să mai cumpere sau ce au cumpărat mai mult.
  • De unde vor achiziționa produsele în viitor? (online vs. Offline).
  • Cum plătesc și câte plăți fac tinerii? (online, cu cardul, cash, telefonul).
  • Cât de mult contează pentru tineri ca brandul să fie sustenabil? (cu împărțire pe gen)
  • Achiziționarea produselor, dictată de sex, vârstă și preferințe. Plata cu numerar, metoda favorită

  • Preferințele tinerilor privind consumul digital și platformele social-media

CUMPĂRĂ ASTĂZI

Vrei mai multe detalii?

Bonus special:

La achiziționarea studiului Insights Pulse Z 2021:

  • Beneficiezi și de studiul din 2020 gratuit

  • O lună acces gratuit la portalul premium Sales & Marketing Business Days

  • Primești resurse culese și analizate special pentru tine

CUMPĂRĂ ASTĂZI

Previous Next

Răsfoiește studiul!

Conform McKinsey, subliniem faptul că Generația Z este incontestabil generația de 'influență'. Născându-se, practic, înconjurați de tehnologie, ei sunt obișnuiți să compare resurse și să găsească produsul cel mai bun pentru ei. Să nu trecem cu vederea faptul că generația X este formată din părinții generației Z, drept urmare aceștia sunt puternic influențați de copiii lor. Află totul despre ei și astfel vei țintii două generații!

Vrei mai multe detalii?

Cea mai nouă generație de consumatori a invadat piața, ȘTII ce ai de făcut?

Te-ai întrebat ce nevoi au cei din generația Z și cum poți TU să le vinzi serviciile tale? 

'Trebuie să te îndepărtezi de zgomotul pe care îl auzi zilnic și să îți îndrepți atenția asupra cine este consumatorul tău real, ci nu doar cum să targetezi generația Z.' (sursa: Emma Spagnuolo pentru McKinsey)

Așadar, un lucru necesar este să îți cunoști publicul țintă și comportamentul acestuia de cumpărător.

OFERTĂ SPECIALĂ

Care este investiția ta?

Adițional bonusurilor menționate anterior, pentru că îți suntem recunoscători că faci parte din comunitatea Business Days, am pregătit pentru tine și o reducere de 30%!

€1000

€699

CUMPĂRĂ ASTĂZI
  • București, România

  • marketing@businessdays.ro

  • +40-741-163700

    +40-754-203050

Business Days o decada in slujba succesului!

 

11 ani investiți cu pasiune în dezvoltarea mediului economic din România și în consolidarea culturii antreprenoriale. Peste 100 de evenimente, cu peste  45.000 de participanți cumulați, cu peste 337.500.000 euro generați prin evenimentele Business Days în mediul economic. În cei 11 ani de zile am reușit să coagulam o comunitate de de peste 450.000 antreprenori, manageri, profesioniști și tineri alături de platforma și proiectele Business Days și BDTV.

 

Afla mai multe despre noi:

www.businessdays.ro

 

Surse folosite McKinsey.com

FAQ                     Termeni și Condiții                  Prelucrarea Datelor Personale                    Politica privind modulele cookie                  Politica de confidențialitate

Copyright © 2022 Business Days. Toate drepturile rezervate

We use cookies to improve our service, track analytics, remember preferences, etc. By using our site, you consent to these cookies.
Privacy policy Cookie policy