17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
10 Octombrie, 2022
Brandingul - este ceea ce definește o afacere și o diferențiază de concurenți. Cu toate acestea, în această eră a distracțiilor digitale, un nume atrăgător și un logo frumos nu mai sunt suficiente pentru a stârni interesul consumatorilor moderni. Adăugați la aceasta perturbările cauzate de pandemia COVID-19 asupra societății, industriilor și consumatorilor și veți avea o situație în care chiar și cei mai experimentați și mai agili agenți de publicitate se întreabă: "Cum rămânem relevanți în această criză globală fără precedent?".
Deși nu există un răspuns infailibil la această întrebare, un bun început este să învățați cât mai multe despre cele mai recente tendințe de branding care pot capta atenția publicului dumneavoastră țintă. Pentru a vă ajuta să începeți, am compilat date despre cele mai importante tendințe și evoluții în materie de branding, de la modele de logo-uri și hashtag-uri din social media la strategii orientate către clienți și tehnologii de branding.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
Un branding solid este ceea ce va diferenția compania dumneavoastră de restul. Acesta este motivul pentru care multe companii depun un efort mare pentru a găsi un nume de marcă atrăgător, pentru a-și proiecta logo-ul și pentru a planifica scheme de culori.
Cu toate acestea, acesta este doar primul pas în construirea unui brand. Nu uitați că brandingul este o chestiune de percepție. Pentru a vă întipări marca în mintea clienților, trebuie să mergeți dincolo de aspectul estetic.
Clienții moderni vor substanță și vor un scop. Felul în care vă susțineți valorile companiei, precum și ce argumente susțineți, rezonează mai mult cu ei decât cât de frumoasă este schema de culori sau cât de detaliat poate fi logo-ul dumneavoastră. Ca atare, principalele provocări pentru managerii de brand din ziua de azi includ crearea mesajului potrivit pentru publicul potrivit și echilibrarea personalizării cu vocea brandului.
Acestea fiind spuse, putem spune cu siguranță că construirea unui brand în secolul XXI nu este o plimbare în parc. Poate dura ani de zile pentru a construi o identitate puternică care să vă reprezinte marca. Mai mult, odată ce ați dezvoltat-o, tot va fi nevoie de cel puțin 7 impresii pentru a provoca reamintirea mărcii.
În plus, managerii de brand se confruntă cu alte provocări. De exemplu, atunci când a lovit pandemia, consumatorii și-au mutat atenția de la realizarea de sine și stima de sine la nevoile de apartenență și siguranță. Mărcile au trebuit să acționeze rapid și să își schimbe strategia pentru a crea campanii COVID-19 unice.
CEL MAI ASTEPTAT EVENIMENT DE BUSINESS DIN ROMANIA
EDITIE ANIVERSARA
BUSINESS DAYS
12 ANI
EDITIA CU NUMARUL 43
2-3 NOIEMBRIE 2022, BUCURESTI, RADISSON BLUE HOTEL
Calea Victoriei 63-81, București 010065
Îmbunătățiți-vă jocul de branding
Câștigarea încrederii și loialității consumatorilor moderni a devenit mai dificilă ca niciodată. Odată cu abundența de distrageri online și cu incertitudinile în comportamentul consumatorilor aduse de COVID-19, strategiile tradiționale de branding devin încet-încet neputincioase.
Construirea unui brand necesită acum mai mult efort în comparație cu înainte. Pentru început, se pune mai puțin accent pe modul în care arată un brand, ci mai mult pe modul în care acționează un brand. Ca atare, activismul de marcă devine tot mai răspândit. În plus, multe companii se străduiesc să promoveze experiențe autentice pentru consumatori pentru a răspunde cerințelor. În plus, campaniile axate pe tehnologie, care valorifică atât platformele fizice, cât și cele digitale, sunt acum noua normă.
Acest lucru demonstrează că managerii de brand și specialiștii în marketing trebuie să meargă mai departe pentru a se asigura că vor capta și reține atenția publicului țintă.
În concluzie, sperăm că compilația noastră de tendințe în materie de branding a reușit să facă lumină asupra strategiilor emergente din industrie. Cu ajutorul acestora, ar trebui să puteți crea tactici de branding mai actualizate până în 2021 și dincolo.
Dacă doriți să vă faceți o idee mai bună despre alte tendințe din industrie, nu uitați să consultați lista noastră de statistici de branding. Aceasta ar trebui să vă ofere date aprofundate despre modul în care companiile B2C și B2B creează strategii de brand, ce tactici de branding atrag nativii digitali, precum și unde se îndreaptă industria în următorii ani.
Back to top
Cei care au citit articolul, au mai vizitat și:
Referințe:
Pentru lista completă de referințe, click aici:
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate