Accesibilitatea internetului a deschis calea pentru o cultură a rețelelor sociale mereu activă. Prin urmare, acest lucru a transformat site-uri precum Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter și Instagram în locuri de primă mână pentru construirea brandului dvs. Acesta este motivul pentru care nu este o surpriză faptul că 90% dintre organizații folosesc social media pentru a face cunoscut brandul (Hootsuite, 2020).
Acestea fiind spuse, ar trebui să acordați atenție modului în care vă prezentați produsele și serviciile pe aceste platforme. O modalitate bună de a începe este să vă concentrați asupra site-urilor pe care clienții dvs. le folosesc în principal și să studiați formatul fiecărei rețele sociale. La urma urmei, aceste platforme se concentrează pe diferite tipuri de conținut. De exemplu, Twitter se bazează mai mult pe conținut scris, în timp ce Instagram se bazează pe elemente vizuale.
După aceasta, va trebui să creați o temă vizuală consistentă pentru conturile dvs. Acest lucru înseamnă crearea unei scheme de culori și existența unui standard pentru editarea fotografiilor și layout pentru a oferi brandului dvs. o identitate mai solidă.
În cele din urmă, va trebui să dezvoltați o voce pentru brandul dvs. Vreți să sune formal? Ciudat? Punny? Asigurați-vă că creați un jargon care să se adreseze publicului dvs. țintă și respectați-l.
Pe lângă acestea, companiile trebuie, de asemenea, să se țină la curent cu schimbările de platformă. Potrivit celui mai recent raport Bynder State of Branding Report, 65% dintre companii spun că schimbările de algoritmi din social media reprezintă cea mai mare amenințare pentru eforturile lor de implicare a brandului (Bynder, 2019). Rămânând la curent cu aceste modificări, veți putea să vă ajustați eforturile de branding în social media în mod corespunzător.
De asemenea, ar trebui să luați în considerare utilizarea instrumentelor de gestionare a rețelelor sociale pentru a planifica postările și pentru a măsura impactul fiecărui conținut pe care îl publicați. În acest fel, puteți face ca campaniile dvs. de social media să fie mai organizate și mai bazate pe date.
Back to top
Brandingul necesită angajament; angajamentul față de reinventarea continuă; atingerea unor coarde cu oamenii pentru a le stârni emoțiile; și angajamentul față de imaginație. Este ușor să fii cinic în privința acestor lucruri, mult mai greu să ai succes.
Sir Richard Branson
Social Media Branding Takeaways:
Majoritatea clienților se află pe rețelele sociale, așa că cel mai bine este să studiați modul în care le puteți maximiza pentru marketing și publicitate.
A fi pe mai multe rețele sociale este grozav, dar nu trebuie să fiți pe toate. Cel mai bine este să alegeți doar câteva și să învățați cum să le gestionați corect.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Conținut vizual de marcă
Oamenii sunt creaturi vizuale. În mod natural, reținem mai bine imaginile decât orice altă formă de conținut. Cu toate acestea, din perspectiva marketingului de marcă, acest lucru nu înseamnă că toate tipurile de conținut vizual pot stârni același răspuns din partea pieței dvs. țintă.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate