Oamenii sunt creaturi vizuale. În mod natural, reținem mai bine imaginile decât orice altă formă de conținut. Cu toate acestea, din perspectiva marketingului de marcă, acest lucru nu înseamnă că toate tipurile de conținut vizual pot stârni același răspuns din partea pieței dvs. țintă.
Un studiu publicat de PR News a constatat că un conținut online cu imagini bune primește cu 94% mai multe vizualizări decât cele fără (Solve, 2020). Acest lucru poate fi atribuit faptului că acest tip de conținut vizual urmărește să vă promoveze brandul fără riscul unei publicități evidente.
În plus, conținutul vizual, cum ar fi GIF-urile, diagramele, infografiile și videoclipurile, vă permite să generați noi lead-uri mai eficient pe rețelele sociale. Acestea au o șansă mai bună de a fi remarcate în comparație cu anunțurile care prezintă pur și simplu ce produse aveți de oferit. Acest lucru este important, mai ales acum, când Facebook și-a schimbat algoritmul pentru a concentra fluxurile de știri pe prieteni și familie în loc de reclame (Forbes, 2018). Ca urmare, veți vedea că mulți marketeri B2C (54%) se concentrează acum pe crearea de videoclipuri și webinarii (Content Marketing Institute, 2020), iar acestea sunt adesea folosite împreună cu conținutul din social media pentru a spori eficiența acestuia.
Desigur, înainte de a valorifica această strategie, asigurați-vă că creați materiale vizuale care reflectă estetica brandului dvs. De exemplu, dacă este vorba despre un infografic, utilizați stilul de font oficial sau decorați-l folosind schema dvs. de culori. Dacă este un videoclip, adăugați logo-ul dvs. în colțul de jos al videoclipului. În acest fel, clienții știu că ați produs conținutul. Acest lucru vă permite să vă faceți publicitate subtilă pentru marca dvs.
Back to top
Conținutul de marcă este creat pentru o companie. Un brand de conținut este creat pentru o companie valoroasă.
Drew Davis
Pentru mai multe idei despre cum să profitați de această strategie, puteți arunca o privire la această compilație de statistici privind marketingul de conținut vizual.
Conținut vizual de marcă Takeaways:
Conținutul vizual de marcă poate îmbunătăți reamintirea numelui companiei.
Majoritatea consumatorilor petrec mult timp pe rețelele de socializare, unde elementele vizuale domină. A avea conținut vizual de marcă vă va permite să captați acest public.
Producția de conținut vizual oferă o formă mai subtilă de publicitate, pe care mulți consumatori din zilele noastre o apreciază.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Marketingul nostalgic al mărcii
Tendințele au fost un punct central în era digitală. Oamenii au ochii lipiți de conturile lor de social media pentru cele mai recente tehnologii, gadgeturi, design de modă și tendințe în diverse industrii. Cu toate acestea, această cultură de "a ține pasul cu Joneses" poate fi frustrantă și obositoare pentru o mulțime de consumatori.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Branding în social media
Accesibilitatea internetului a deschis calea pentru o cultură a rețelelor sociale mereu activă. Prin urmare, acest lucru a transformat site-uri precum Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter și Instagram în locuri de primă mână pentru construirea brandului dvs.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate