Tendințele au fost un punct central în era digitală. Oamenii au ochii lipiți de conturile lor de social media pentru cele mai recente tehnologii, gadgeturi, design de modă și tendințe în diverse industrii. Cu toate acestea, această cultură de "a ține pasul cu Joneses" poate fi frustrantă și obositoare pentru o mulțime de consumatori. Acesta este motivul pentru care loviturile din trecut joacă acum un rol mai semnificativ în branding.
Mulți savurează trecutul și doresc să recupereze sentimentul de cum erau lucrurile înainte. Prin utilizarea marketingului nostalgic al mărcii, puteți invoca aceste amintiri vechi și puteți atașa sentimente pozitive la produsele și serviciile dumneavoastră. Prin urmare, puteți îmbunătăți șansele de a stimula încrederea clienților și reamintirea mărcii. Acest lucru este susținut de un studiu Nielsen din 2017 care a arătat că publicitatea aliniată la emoții dă rezultate mai bune (Nielsen, 2017).
Un exemplu în acest sens este reclama Microsoft "Child of the 90s" din 2013. Această campanie a urmărit să reintroducă Internet Explorer arătând cum a evoluat cu copiii din anii '90, care acum au între 20 și 30 de ani. Un exemplu mai recent, pe care brandurile mai noi îl pot imita, ar fi reclamele de tip "throwback" ale Spotify, care reînvie cultura anilor '80 și '90 și o compară cu tendințele din 2019.
Back to top
Forța unui brand este construită pe baza hotărârii sale de a-și promova propriile valori și misiune distinctive.
Jean-Noel Kapferer
Spotify a profitat de nostalgie folosind reclame de tip throwback care au comparat cultura anilor '80 și '90 cu tendințele din 2019.
Concluzii privind brandingul nostalgic
Marketingul de brand nostalgic vă permite să valorificați amintirile pozitive ale clienților, permițându-vă să formați relații mai puternice.
Exploatarea emoțiilor clienților poate construi mai eficient încrederea clienților.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Brandingul de blandificare
Minimalismul a luat lumea cu asalt în ultimii ani, toată lumea eliminând dezordinea din viața de zi cu zi, a la Marie Kondo. Se pare că mișcarea a ajuns chiar și în industria de afaceri, deoarece multe companii au început să își dezbrace brandingul la cea mai simplă formă posibilă.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Conținutul vizual de marcă
Oamenii sunt creaturi vizuale. În mod natural, reținem mai bine imaginile decât orice altă formă de conținut. Cu toate acestea, din perspectiva marketingului de marcă, acest lucru nu înseamnă că toate tipurile de conținut vizual pot stârni același răspuns din partea pieței dvs. țintă.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate