Tot pe tema rețelelor sociale, o altă tendință de branding care a devenit esențială în ultimii ani este utilizarea hashtag-urilor oficiale. Șapte din 10 hashtag-uri sunt de marcă - asta numai pe Instagram (Omnicore, 2021). De asemenea, o postare pe Instagram cu cel puțin un hashtag are în medie cu 12,6% mai mult engagement decât cele fără (Later, 2021).
Solicitându-le clienților dvs. să posteze despre achiziția lor recentă de la compania dvs. și folosind hashtag-ul, vă puteți extinde raza de acțiune la urmăritorii lor. De asemenea, puteți alege să distribuiți capturi de ecran ale acestor postări generate de utilizatori pe pagina dvs. de socializare pentru a încuraja alți clienți să împărtășească experiența lor cu marca dvs., precum și pentru a convinge clienții potențiali să cumpere.
Pe lângă implicarea clienților, hashtag-urile pot fi folosite și pentru a lua pulsul consumatorilor dvs. Monitorizarea îndeaproape a acestora vă poate oferi o idee mai bună despre modul în care aceștia vă percep brandul. În plus, având hashtag-uri specifice pentru anumite produse și servicii, vă permite să vedeți impactul acestora asupra clienților dumneavoastră.
Back to top
#essielove este un hashtag oficial al mărcii de lacuri de unghii Essie. Această campanie s-a axat pe încurajarea clienților fideli să își posteze manichiura pentru a sărbători Ziua națională a lacului de unghii.
Utilizare Hashtag Takeaways:
Hashtag-urile vă permit să monitorizați unde se situează marca dvs. în rândul consumatorilor, facilitând formularea modului de abordare a acestora.
Utilizarea hashtag-urilor de marcă pentru campanii și anunțuri specifice vă va ajuta să găsiți mai ușor conținutul generat de utilizatori. Cu ajutorul acestora, vă puteți transforma clienții fideli în ambasadori ai brandului și puteți stimula încrederea în noii clienți.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Brandingul pe social media
Accesibilitatea internetului a deschis calea pentru o cultură a rețelelor sociale mereu activă. Prin urmare, acest lucru a transformat site-uri precum Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter și Instagram în locuri de primă mână pentru construirea brandului dvs.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Comunități online
COVID-19 a făcut din comunitățile virtuale sau online o parte importantă a brandingului. Asta pentru că comunitățile oferă consumatorilor lucruri necesare în timpul pandemiei - "conexiune socială și un mediu de încredere, sigur, în care să interacționeze cu alții și cu mărcile la care țin" (WWD, 2020).
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate