COVID-19 a făcut din comunitățile virtuale sau online o parte importantă a brandingului. Asta pentru că comunitățile oferă consumatorilor lucruri necesare în timpul pandemiei - "conexiune socială și un mediu de încredere, sigur, în care să interacționeze cu alții și cu mărcile la care țin" (WWD, 2020).
Aceste comunități online servesc drept platformă pentru clienții dvs. pentru a interacționa unii cu alții. Interacțiunea poate lua forma comentariilor din social media, a mesajelor instantanee, a apelurilor telefonice, a e-mailurilor sau chiar prin intermediul hashtag-urilor de pe postările lor, așa cum am discutat mai devreme. Cu ajutorul acestora, vă puteți conecta clienții dvs. cu persoane care gândesc la fel ca dvs. și puteți crea relații mai profunde între ei și brandul dvs. Gândiți-vă la această experiență participativă ca la o întâlnire ocazională, nu diferită de invitarea prietenilor la o cafea pentru a discuta despre interesele dumneavoastră.
În plus, construirea unei comunități online se poate dovedi benefică pentru ROI-ul companiei dvs. Acest lucru a fost susținut de un studiu MarTech care a arătat că 2 din 3 branduri cu comunități online au înregistrat o creștere a veniturilor, datorită implicării puternice a comunității (MarTech, 2016). Pandemia în curs de desfășurare a evidențiat, de asemenea, importanța comunităților online într-o perioadă în care oamenii ies rar la cumpărături (Higher Logic, 2020)
În afară de stimularea retenției, comunitățile online, într-o lumină similară cu hashtag-urile, sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a înțelege dorințele și nevoile clienților dumneavoastră. Acest lucru reduce nevoia de a monitoriza extensiv social media pentru tendințe, deoarece puteți vedea ce discută aceștia chiar pe serverele dvs.
Back to top
Prea multe companii doresc ca mărcile lor să reflecte o imagine idealizată, perfecționată a lor. Ca o consecință, mărcile lor nu dobândesc nicio textură, niciun caracter și nicio încredere din partea publicului.
Richard Branson, fondator al Virgin Group
Comunitatea Beauty Insider a Sephora este un forum online unde clienții Sephora pot discuta despre îngrijirea pielii, machiaj și alte subiecte legate de frumusețe.
Comunități online Takeaways:
Experiențele participative consolidează loialitatea clienților.
Comunitățile online le permit clienților să comunice între ei și le oferă stimulente pentru a rămâne alături de o anumită marcă.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Autenticitatea mărcii
Încrederea clienților a atins un minim istoric în ultimii doi ani. În Barometrul de încredere Edelman din 2019, s-a raportat că doar 34% dintre consumatori au încredere în mărcile de la care cumpără. Acesta este motivul pentru care crearea unei imagini de marcă autentice este esențială pentru întreprinderile moderne (Edelman, 2019).
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate