Încrederea clienților a atins un minim istoric în ultimii doi ani. În Barometrul de încredere Edelman din 2019, s-a raportat că doar 34% dintre consumatori au încredere în mărcile de la care cumpără. Acesta este motivul pentru care crearea unei imagini de marcă autentice este esențială pentru întreprinderile moderne (Edelman, 2019).
Un raport Stackla privind conținutul consumatorilor a arătat că 86% dintre cumpărători consideră autenticitatea ca fiind un factor important în deciziile de cumpărare (Stackla). Mai mult, același studiu a raportat, de asemenea, că un procent uriaș de 90% dintre mileniali spun că autenticitatea este importantă în branding, menționând că preferă companiile "reale și organice" în locul celor "perfecte și ambalate".
Aceste date demonstrează că reclamele photoshopate, reclamele puternic editate și utilizarea unor modele perfecte nu mai au un farmec pentru cumpărătorii moderni. Aceștia ar prefera să facă afaceri cu companii care sunt sincere cu ei.
Un bun exemplu în acest sens ar fi McDonald's. În urma unor controverse legate de ingredientele lor, aceasta a decis să publice un videoclip din culise despre cum își prepară mâncarea în speranța de a evoca transparența. De asemenea, a lansat o campanie "Our Food, Your Questions" (Mâncarea noastră, întrebările dumneavoastră), în cadrul căreia abordează întrebări populare despre compania lor și postează informațiile prin intermediul unor episoade web. Ca rezultat, această campanie a permis companiei să abordeze concepțiile greșite despre marca sa și să limiteze zvonurile negative legate de alimentele sale.
Ca atare, puteți aplica această strategie și dumneavoastră, arătând fragmente din procesele dumneavoastră de producție. În mod similar, puteți împărtăși de unde vă procurați materialele sau cum inspectați calitatea pentru a-i ajuta pe clienți să afle un pic mai multe despre ceea ce face marca dvs.
Back to top
Ar fi bine ca marca dvs. premium să ofere ceva special, altfel nu va obține afacerea.
Warren Buffet, CEO Berkshire Hathaway
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Comunități online
COVID-19 a făcut din comunitățile virtuale sau online o parte importantă a brandingului. Asta pentru că comunitățile oferă consumatorilor lucruri necesare în timpul pandemiei - "conexiune socială și un mediu de încredere, sigur, în care să interacționeze cu alții și cu mărcile la care țin" (WWD, 2020).
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate