Diversitatea, pozitivitatea corporală și incluziunea remodelează așteptările clienților. Un sondaj realizat de Accenture a arătat că 70% dintre mileniali vor alege mărcile incluzive și diverse în detrimentul celor care nu sunt (Accenture, 2018).
Studiul "2018 State of Branding" a raportat că majoritatea (79%) dintre companii recunosc importanța abordării problemelor atât sociale, cât și culturale pentru strategia lor de branding. Cu toate acestea, o bună parte dintre aceste întreprinderi se luptă, de asemenea, să țină pasul cu cererea (Bynder, 2018).
Pentru a vă ajuta să vă faceți o idee despre cum să executați acest lucru pentru brandul dvs., câteva exemple de afaceri care excelează în promovarea incluziunii sunt brandul de îngrijire personală Dove, compania de lenjerie intimă ThirdLove și brandul de produse cosmetice Fenty Beauty. Aceste branduri și-au propus să ceară femeilor reale să apară în reclamele lor, în loc să angajeze modele perfecte. Acestea au lansat campanii publicitare care au ca scop să spulbere stereotipurile de frumusețe. Acest lucru înseamnă să prezinte femei de toate vârstele, etniile, formele, mărimile și orientările de gen pentru a-și responsabiliza clienții.
Desigur, dacă brandul dvs. nu se adresează neapărat femeilor, vă puteți face brandul incluziv prin alte mijloace. De exemplu, puteți fi incluziv din punct de vedere economic, oferind produse la diferite niveluri de preț. Acest lucru vă va permite să apelați la clienți din diferite categorii sociale. În același mod, puteți fi incluziv din punct de vedere funcțional prin conceperea unor produse care pot fi utilizate de persoane cu dizabilități diferite.
Back to top
Concentrați-vă pe construirea celei mai bune afaceri posibile. Dacă ești grozav, oamenii vor observa și vor apărea oportunități.
Mark Cuban, proprietarul Dallas Mavericks
Dove este un brand de îngrijire personală care promovează incluziunea și diversitatea prin campanii care prezintă femei de toate vârstele, etniile, formele, dimensiunile și orientările de gen.
Concluzii privind incluziunea mărcii:
Practicile de incluziune și diversitate ajută mărcile să își îmbunătățească imaginea.
Crearea de reclame incluzive, precum și susținerea politicilor care promovează diversitatea, face ca brandul dumneavoastră să fie mai primitor.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Autenticitatea mărcii
Încrederea clienților a atins un minim istoric în ultimii doi ani. În Barometrul de încredere Edelman din 2019, s-a raportat că doar 34% dintre consumatori au încredere în mărcile de la care cumpără. Acesta este motivul pentru care crearea unei imagini de marcă autentice este esențială pentru întreprinderile moderne (Edelman, 2019).
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Inițiative de branding durabil
Greta Thunberg este poate unul dintre cei mai înfocați activiști de mediu din prezent. Cu toate acestea, greva școlară pe care a inițiat-o în 2018 nu este prima dată când oamenii au făcut apel la guvern, precum și la companii să își facă partea lor în crearea unei planete mai sănătoase. Mai mult, este foarte puțin probabil să fie ultima.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate