Greta Thunberg este poate unul dintre cei mai înfocați activiști de mediu din prezent. Cu toate acestea, greva școlară pe care a inițiat-o în 2018 nu este prima dată când oamenii au făcut apel la guvern, precum și la companii să își facă partea lor în crearea unei planete mai sănătoase. Mai mult, este foarte puțin probabil să fie ultima.
Studiile arată că 88% dintre consumatori cred că întreprinderile pot influența schimbările societale (GSG). Astfel, acestea ar trebui să preia inițiativa în abordarea problemelor de mediu prin furnizarea de produse mai durabile. În plus, cumpărătorii din zilele noastre sunt mai conștienți de ceea ce cumpără. Aceștia își propun să opteze pentru mărci mai sustenabile ori de câte ori pot. De fapt, 23% dintre cumpărători sunt dispuși acum să plătească un plus de 1% până la 5% pentru produse sustenabile (Statista, 2019). Acest lucru este confirmat de un studiu recent realizat în comun de IBM și National Retail Federation, în care s-a constatat că 69% dintre consumatorii nord-americani și 8 din 10 cumpărători la nivel global sunt dispuși să plătească în plus pentru produse ecologice (IBM, 2020).
Având în vedere aceste date, nu este o surpriză faptul că multe branduri implementează acum practici operaționale sustenabile, precum și procese de afaceri etice. În acest fel, ele pot satisface cerințele consumismului ecologic și pot câștiga încrederea și loialitatea clienților lor.
De exemplu, compania de agrement în aer liber Fjallraven găsește în mod proactiv modalități de a folosi mai puțină apă și de a utiliza materiale reciclate pentru a-și fabrica produsele. În mod similar, Patagonia inovează pentru a crea articole de îmbrăcăminte și echipamente pentru activități în aer liber durabile. Aceștia chiar îi conving pe clienți să se gândească înainte de a cumpăra articole noi din magazinul lor și le oferă posibilitatea de a-și schimba echipamentul vechi cu unul nou.
Back to top
Marketingul nu mai este despre lucrurile pe care le faci, ci despre poveștile pe care le spui.
Seth Godin
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Branding responsabil din punct de vedere social
Consumatorii nu mai văd produsele ca simple mărfuri - fiecare dintre ele este acum o declarație. Acesta este motivul pentru care mărcile orientate spre un scop au mai mult farmec pentru cumpărătorii moderni. De fapt, 71% dintre clienți cumpără de la organizații care și-au împărtășit cauza (Consumer Culture Report, 2020).
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate