Consumatorii nu mai văd produsele ca simple mărfuri - fiecare dintre ele este acum o declarație. Acesta este motivul pentru care mărcile orientate spre un scop au mai mult farmec pentru cumpărătorii moderni. De fapt, 71% dintre clienți cumpără de la organizații care și-au împărtășit cauza (Consumer Culture Report, 2020). Pentru a cita un studiu anterior realizat de Cone Communications, "companiile trebuie acum să împărtășească nu doar ceea ce reprezintă, ci și ceea ce susțin".
Unul dintre motive este faptul că 46% dintre toți consumatorii spun că brandurile au idei mai bune pentru rezolvarea problemelor decât guvernul (Edelman, 2018). Uitați-vă, de exemplu, la marca americană de încălțăminte și îmbrăcăminte Toms. Acesta are una dintre cele mai eficiente strategii de responsabilitate socială de până acum. Unii spun chiar că este una dintre companiile care au condus mișcarea de impact social.
Pentru început, Toms s-a asociat cu mai multe organizații și instituții pentru a sprijini mai multe cauze. Are campanii pentru a pune capăt violenței cu arme de foc, pentru a promova egalitatea și pentru a crește gradul de conștientizare a sănătății mintale, printre altele. Lăsând clienții să aleagă ce campanie de susținere să sprijine cu fiecare achiziție pe care o fac, aceasta atașează un sentiment de scop fiecărei vânzări și îi ajută pe clienți să facă parte din ceva mai mare decât baza lor de clienți.
Mai recent, compania americană Mary Kay a venit în sprijinul comunităților de nativi americani în timpul COVID-19, donând o parte din încasări. Între timp, compania de încălțăminte Allbirds a donat pantofi în valoare de 500.000 de dolari primilor respondenți și permite consumatorilor să cumpere o pereche ca donație.
Back to top
Cu toții suntem povestitori. Cu toții trăim într-o rețea de povești. Nu există o legătură mai puternică între oameni decât cea a poveștilor.
Jimmy Neil Smith
Concluzii privind brandingul responsabil din punct de vedere social:
Consumatorilor le plac mărcile cu campanii de responsabilitate socială, deoarece le permit să facă achiziții mai intenționate.
Angajamentul pentru un branding responsabil din punct de vedere social poate ajuta la crearea unui sentiment de comunitate în rândul clienților dumneavoastră, îmbunătățind retenția pe termen lung.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Inițiative de branding durabil
Greta Thunberg este poate unul dintre cei mai înfocați activiști de mediu din prezent. Cu toate acestea, greva școlară pe care a inițiat-o în 2018 nu este prima dată când oamenii au făcut apel la guvern, precum și la companii să își facă partea lor în crearea unei planete mai sănătoase. Mai mult, este foarte puțin probabil să fie ultima.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Personalitate umanizată a mărcii
Adevărul este că este dificil pentru clienți să aibă încredere în branduri. Ei au impresia că majoritatea companiilor urmăresc pur și simplu să le obțină banii. Dacă vreți ca ei să facă afaceri cu dumneavoastră, trebuie să vă umanizați marca - ceva ce clienții vor să vadă mai ales cu pandemia în curs. Atașarea unei personalități la marca dvs. este una dintre cele mai încercate și testate tendințe de marketing de marcă din toate timpurile.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate