Adevărul este că este dificil pentru clienți să aibă încredere în branduri. Ei au impresia că majoritatea companiilor urmăresc pur și simplu să le obțină banii. Dacă vreți ca ei să facă afaceri cu dumneavoastră, trebuie să vă umanizați marca - ceva ce clienții vor să vadă mai ales cu pandemia în curs. Atașarea unei personalități la marca dvs. este una dintre cele mai încercate și testate tendințe de marketing de marcă din toate timpurile. La urma urmei, așa cum oamenii au personalități cu multiple fațete, la fel ar trebui să facă și compania dvs.
În cadrul Indexului Sprout Social, s-a arătat că consumatorii doresc să vadă comportamente diferite din partea mărcilor în social media (Sprout Social, 2017). Așa cum era de așteptat, cumpărătorii doresc ca firmele să fie oneste (86%), prietenoase (83%) și utile (78%). Cu toate acestea, în afară de aceste calități, cumpărătorilor le plac și mărcile care sunt amuzante (72%), la modă (43%), corecte din punct de vedere politic (39%) și sarcastice (33%). Aceste comportamente fac mai ușor pentru clienți să se raporteze la o anumită marcă.
O companie care a implementat cu succes această strategie este Old Spice, o marcă americană care vinde produse de îngrijire pentru bărbați. În postările, reclamele și site-urile sale, compania este în mod constant jucăușă și caraghioasă. Prin aceasta, ei împiedică clienții lor să se plictisească de conținutul pe care îl publică. În plus, se face mai accesibilă clienților.
Back to top
Cu toții trebuie să înțelegem importanța brandingului. Suntem directorii executivi ai propriilor noastre companii: Me Inc. Pentru a fi în afaceri în ziua de azi, cea mai importantă treabă a noastră este să fim head marketer pentru brandul numit Tu.
Tom Peters
Old Spice folosește umorul pentru postările sale din social media, reclamele și site-ul web. Ca urmare, se face mai abordabil în comparație cu mărcile concurente.
Construirea personalității mărcii | Takeaways:
Umanizarea mărcii dvs. face ca clienții să aibă mai ușor încredere în dvs.
Încorporarea umorului și a sarcasmului în personalitatea brandului dvs. vă poate ajuta să deveniți mai abordabil.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Branding responsabil din punct de vedere social
Consumatorii nu mai văd produsele ca simple mărfuri - fiecare dintre ele este acum o declarație. Acesta este motivul pentru care mărcile orientate spre un scop au mai mult farmec pentru cumpărătorii moderni. De fapt, 71% dintre clienți cumpără de la organizații care și-au împărtășit cauza (Consumer Culture Report, 2020).
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate