Tehnologia este adânc înrădăcinată în viața noastră de zi cu zi, precum și în operațiunile diferitelor industrii. Așadar, acest element de pe lista noastră de tendințe de branding ale viitorului nu este neapărat nou.
Marketerii și managerii de brand utilizează tehnologia pentru diverse aspecte ale brandingului de ani de zile. Aceștia investesc în tehnologii de automatizare a brandingului pentru a crea conținut mai eficient (32%), pentru a permite luarea deciziilor bazate pe date (27%) și pentru a îmbunătăți personalizarea (22%) (Bynder, 2020).
Cu toate acestea, în ultimii ani, există tehnologii emergente pe care companiile le-au adoptat încet pentru a optimiza și mai mult brandingul. Unele dintre cele mai importante tehnologii pe care marketerii le încorporează în operațiunile lor sunt aplicațiile mobile (68%), asistenții vocali (40%) și realitatea virtuală (37%). Acestea le vor permite să se adapteze utilizatorilor de internet care se bazează pe smartphone-urile lor, precum și să creeze experiențe mai bune pentru potențialii lor clienți și clienții existenți. În plus, aceste noi tehnologii îi pot ajuta să își păstreze relevanța în acest peisaj în ritm rapid (Bynder, 2018).
Back to top
Cheile succesului unui brand sunt autodefinirea, transparența, autenticitatea și responsabilitatea.
Simon Mainwaring
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Personalitate umanizată a mărcii
Adevărul este că este dificil pentru clienți să aibă încredere în branduri. Ei au impresia că majoritatea companiilor urmăresc pur și simplu să le obțină banii. Dacă vreți ca ei să facă afaceri cu dumneavoastră, trebuie să vă umanizați marca - ceva ce clienții vor să vadă mai ales cu pandemia în curs. Atașarea unei personalități la marca dvs. este una dintre cele mai încercate și testate tendințe de marketing de marcă din toate timpurile.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate