Peisajul de afaceri modern a dus centrarea pe client la noi culmi. A fi orientat către client nu mai însemna doar să faci sondaje pentru a afla ce își dorește piața țintă. În prezent, mărcile își implică direct clienții în dezvoltarea produselor.
Într-un studiu realizat de Bulbshare, statisticile au arătat că 77% dintre cumpărători preferă mărcile care colaborează cu ei (Bulbshare, 2018). Acest lucru se datorează faptului că simplul act de a-i lăsa să se alăture procesului dvs. creativ îi împuternicește.
În plus, această abordare vă face să păreți mai demni de încredere și mai autentici. Același studiu a arătat că majoritatea (86%) acestor consumatori consideră că brandurile orientate către clienți sunt mai demne de încredere. În același timp, 81% dintre ei consideră că mărcile care colaborează sunt mai autentice decât concurenții lor.
Marca LEGO este poate unul dintre pionierii și un etalon de aur pentru brandingul orientat către client. Una dintre cele mai recente campanii de co-creație ale sale, LEGO ideas, le cere clienților să verifice site-ul său în fiecare săptămână pentru noi provocări și să propună propriile lor creații LEGO care se potrivesc temei. Câștigătorii nu numai că primesc premii, dar propunerile lor se transformă și într-un set LEGO real care va fi lansat pe piață.
Pentru a vă consolida campania de branding axată pe clienți, cel mai bine este să folosiți un software de marketing de top sau instrumente CRM. Cu acestea la dispoziție, puteți să vă urmăriți clienții, precum și să vă organizați strategiile.
Back to top
Curiozitatea față de viață, în toate aspectele ei, cred că este încă secretul marilor oameni creativi.
Leo Burnett
Concluzii privind brandingul orientat către client:
Promovarea co-creării îi face pe clienți să aibă mai multă încredere în dumneavoastră.
Strategiile de marketing de branding orientate către client îi ajută pe clienți să simtă că fac parte din procesul dvs. creativ. Acest lucru poate duce la o mai bună retenție și implicare.
Cel mai popular software de marketing
Back to top
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Parteneriate cu microinfluencerii
Potrivit unei conferințe TEDx Talk de Rachel David, influencerii joacă un rol important în strategiile moderne de marketing de brand. Dacă reușiți să obțineți influencerul potrivit, nu mai trebuie să vă faceți griji cu privire la atingerea audiențelor care sunt interesate de nișa dumneavoastră.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate