Există mai multe tipuri de magazine de specialitate hiperlocale (IBISWorld, 2020). Punctul lor comun este că vând produse și servicii relevante în mod unic pentru localitățile lor. Bineînțeles, există multe segmente într-o localitate. Un exemplu de magazin de specialitate hiperlocal care se poate adresa publicului tânăr este o mini-brăsărie care vinde, de asemenea, produse alimentare organice și care are și o bibliotecă. Ei nu se orientează spre mare. În schimb, ei merg pe unicitate.
Astfel, mulți antreprenori aspiranți găsesc acest lucru atractiv, deoarece se pot exprima. Nu uitați că mulți Millennials își deschid afaceri pentru a-și urma pasiunea (Guidant Financial, 2019). De asemenea, bariera de intrare nu este prea mare. Prin urmare, ne așteptăm ca mai multe astfel de magazine să apară în curând.
Printre exemplele de magazine de specialitate hiperlocale se numără magazinele religioase, magazinele de vechituri, comerțul cu amănuntul de artificii, accesoriile pentru fumători, articolele de artă și antichitățile, printre multe altele. Acestea răspund intereselor diferitelor segmente sau nișe de piață din localitățile lor. De asemenea, acestea emană o vibrație comunitară cu legături strânse. Astfel, multe dintre ele sunt tocmai pregătite pentru a acumula un flux constant de patroni locali pasionați.
Pe măsură ce se creează nișe, multe localități devin fertile pentru magazinele de specialitate. Pe piața alimentelor și băuturilor, mulți antreprenori oferă acum produse super-specializate, cum ar fi brânzeturile vegane și livrarea de alimente sănătoase.
Back to top
Una din cele mai mari greseli ale oamenilor este sa incerce sa devina interesanti. Nu iti alegi pasiunile; pasiunile te aleg pe tine
Jeff Bezos
Astăzi, multe afaceri hiperlocale de pe aceste piețe se poziționează pentru a fi conștiente de mediu. Și dumneavoastră puteți face la fel. Această personalitate de brand pare să fie un succes în prezent, dar este destul de greu de realizat. Astfel, sunt necesare rădăcini și conexiuni locale mari. Odată ce preluați această mantie, ar trebui să vă asigurați că vă aprovizionați cu ingrediente locale și, mai bine dacă sunt organice. De asemenea, nu vă sfiiți să faceți cunoscut acest lucru. Acesta este punctul dumneavoastră de vânzare.
Principalele concluzii legate de magazinele de specialitate hiperlocale:
Magazinele de specialitate hiperlocale oferă produse și servicii unice de interes pentru clientela lor. De asemenea, mulți antreprenori merg pe această cale ca proiecte de pasiune. Bariera de intrare este, de asemenea, destul de scăzută pentru mulți dintre ei. Astfel, ne așteptăm ca în următorii ani să se înființeze tot mai multe astfel de magazine.
De multe ori, nișa preocupată de mediu și de sănătate are un succes destul de mare atunci când vine vorba de magazinele locale de specialitate. Aspiranții la antreprenori găsesc acest lucru atrăgător. Cu toate acestea, este greu de realizat, deoarece este nevoie de conexiunile potrivite pentru a procura materialele speciale potrivite. Astfel, costurile pot fi cea mai mare provocare.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Afacerile mobile se vor adapta și vor evolua
Afacerile mobile au fost în plină expansiune. De fapt, experții estimează că dimensiunea pieței numai pentru industria camioanelor cu mâncare va fi de 1,3 miliarde de dolari în 2021, cu o rată de creștere de 2,4% (IBISWorld, 2020). Ceea ce este, de asemenea, grozav la industria camioanelor cu mâncare este că este alcătuită dintr-un set divers de oameni.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Afacerile ecologice
După cum s-a menționat în secțiunea anterioară, mulți antreprenori se orientează către produse ecologice. Acesta este un segment important în prezent. Mișcarea eco-conștientă se întinde pe diferite industrii (World Forum Disrupt), inclusiv consultanță ecologică, dezvoltare de aplicații ecologice, auditori de eficiență energetică și afaceri de reciclare. În plus, aceasta include produsele ecologice menționate anterior.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Afacerile de la domiciliu
Afaceri globalizate
Comerțul Mobil
Comerțul social
Economia de tip Gig
Piețe din ce în ce mai de nișă
Creșterea continuă a afacerilor bazate pe abonamente
Adoptarea tehnologiilor perturbatoare
Importanța crescândă a responsabilității sociale
Diversitatea în creștere
O educație mai specializată în domeniul afacerilor
Antreprenori mai tineri
Afacerile mobile se vor adapta și vor evolua
Mai multe ținute media pe internet
Magazinele specializate hiperlocale
Afacerile ecologice
16 Tendințe în materie de antreprenoriat pentru 2022/2023: Noi previziuni și o privire în ceea ce ne așteaptă
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate