Afacerile mobile au fost în plină expansiune. De fapt, experții estimează că dimensiunea pieței numai pentru industria camioanelor cu mâncare va fi de 1,3 miliarde de dolari în 2021, cu o rată de creștere de 2,4% (IBISWorld, 2020). Ceea ce este, de asemenea, grozav la industria camioanelor cu mâncare este că este alcătuită dintr-un set divers de oameni.
În Chicago, aproximativ 80% dintre camioanele alimentare locale sunt deținute de minorități. Această oportunitate antreprenorială nu necesită echipamente scumpe, diplome, conexiune și o excelentă cunoaștere a limbii engleze. Este vorba doar de a oferi consumatorilor mâncare bună la prețuri bune.
Antreprenorii care nu au înclinații culinare au alte opțiuni de afaceri mobile (The Balance Small Business, 2019). Aceștia se pot aventura în alte servicii, cum ar fi servicii de mutare, servicii de sănătate, servicii de înfrumusețare, îndepărtarea gunoaielor, servicii de curățenie, meditații, detaliere auto și multe altele. Pe fondul pandemiei, mulți s-au adâncit în serviciile de livrare nu doar pentru alimente, ci și pentru alimente și alte articole care trebuie transportate pe distanțe scurte. În acest fel, ei pot monetiza abilitățile pe care le culeg din hobby-urile lor sau din trecutul și educația lor.
Ceea ce este grozav și la aceste afaceri este că nu trebuie să înființezi un sediu. Poți doar să faci publicitate pe platformele sociale și prin intermediul word of mouth. Cu toate acestea, există un pericol aici, mai ales atunci când vrei să pui pe picioare o afacere și nu doar să fii liber profesionist. De ce? Mulți antreprenori se blochează în joburile pe cont propriu pentru că nu au timpul sau cunoștințele necesare pentru a-și dezvolta afacerea.
Back to top
Internet: comunicare absoluta, izolare absoluta.
Paul Carvel
Așadar, dacă vrei ca afacerea ta să funcționeze și să câștige bani chiar și atunci când nu mai prestezi fizic serviciile principale, ar trebui să iei în considerare posibilitatea de a învăța mai multe despre cum să îți crești și să îți extinzi mica afacere.
Principalele concluzii privind afacerile mobile:
Bariera de intrare în afacerile mobile este destul de scăzută. De asemenea, șansele de a intra pe o piață de nișă sunt destul de mari. Acesta este motivul pentru care este atractivă pentru multe persoane cu spirit antreprenorial.
Există pericolul ca antreprenorii să se "blocheze" în locurile lor de muncă. Afacerile lor mobile devin atât de ocupate încât nu mai au timp să angajeze și să formeze personal calificat. Astfel, dacă nu vă doriți doar un loc de muncă pe cont propriu, ar trebui să vă faceți un plan de afaceri pe termen lung care să progreseze în așa fel încât să nu mai trebuiască să fiți în prima linie.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Mai multe ținute media pe internet
Mulți tineri întreprinzători recurg la crearea de conținut pe internet. Marea recesiune și, mai recent, pandemia au contribuit la crearea acestui tip de nișe. Jucători, comedianți, artiști, educatori și mulți alții se îndreaptă spre rețelele de socializare pentru a crea și monetiza conținut. Tinerii întreprinzători nu trebuie să își deschidă propria afacere de cărămidă și mortar.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Magazinele de specialitate hiperlocale
Există mai multe tipuri de magazine de specialitate hiperlocale (IBISWorld, 2020). Punctul lor comun este că vând produse și servicii relevante în mod unic pentru localitățile lor. Bineînțeles, există multe segmente într-o localitate. Un exemplu de magazin de specialitate hiperlocal care se poate adresa publicului tânăr este o mini-brăsărie care vinde, de asemenea, produse alimentare organice și care are și o bibliotecă.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Afacerile de la domiciliu
Afaceri globalizate
Comerțul Mobil
Comerțul social
Economia de tip Gig
Piețe din ce în ce mai de nișă
Creșterea continuă a afacerilor bazate pe abonamente
Adoptarea tehnologiilor perturbatoare
Importanța crescândă a responsabilității sociale
Diversitatea în creștere
O educație mai specializată în domeniul afacerilor
Antreprenori mai tineri
Afacerile mobile se vor adapta și vor evolua
Mai multe ținute media pe internet
Magazinele specializate hiperlocale
Afacerile ecologice
16 Tendințe în materie de antreprenoriat pentru 2022/2023: Noi previziuni și o privire în ceea ce ne așteaptă
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate