Mulți tineri întreprinzători recurg la crearea de conținut pe internet. Marea recesiune și, mai recent, pandemia au contribuit la crearea acestui tip de nișe. Jucători, comedianți, artiști, educatori și mulți alții se îndreaptă spre rețelele de socializare pentru a crea și monetiza conținut. Tinerii întreprinzători nu trebuie să își deschidă propria afacere de cărămidă și mortar. Ei pot crea acum ținute media pe interwebs.
Există multe căi de a împărtăși și promova mass-media. Jucătorii au Twitch. Muzicienii au Spotify. Toți ceilalți, inclusiv muzicienii și gamerii, au YouTube.
Conform statisticilor YouTube pe care le-am compilat, în ultimii cinci ani, au plătit deja 2 miliarde de dolari partenerilor care le-au monetizat conținutul. Acești creatori de conținut sunt tineri. A fi pe YouTube nu mai este doar un moft. Poate fi un loc de muncă sau o afacere. La fel se întâmplă și pe alte site-uri de partajare video.
Twitch, serviciul de streaming pentru gameri, este, de asemenea, o platformă populară pe care tinerii pot face bani. De fapt, streamerii pot câștiga între 3 000 și 5 000 de dolari pe lună (Influencer Marketing Hub, 2020) din abonați. Da, chiar și streamerii care nu au încă vârsta legală. Bineînțeles, cei mai de succes pot face mult mai mult. Dacă sunt foarte buni, pot fi sponsorizați și de branduri de top.
Alții fac marketing de performanță, care include marketingul afiliat. În această configurație, companiile le oferă creatorilor de conținut linkuri unice pe care le pot folosi pentru a promova produsul. În funcție de acord, producătorii sunt plătiți în funcție de acțiunea dorită. Merită să verificați.
Back to top
Puterea puterilor din lume este puterea de a influenta oamenii.
Marius Torok
Mediile și conținutul pe internet par să se potrivească bine pentru tinerii întreprinzători. Acest lucru se datorează faptului că 96% dintre utilizatorii de internet care se află pe YouTube (99firms) au vârste cuprinse între 18 și 24 de ani. Acest lucru face mai ușor pentru creatorii mai tineri să realizeze conținut relatabil și atractiv pentru colegii lor. În următorii câțiva ani, ne așteptăm ca tot mai mulți tineri antreprenori să se aventureze în crearea de ținute media pe internet.
Principalele concluzii ale Internet Media Outfits:
Cei mai mulți dintre spectatorii YouTube sunt adulți tineri. Presupunând că mulți dintre ei împărtășesc aceleași gusturi și preferințe în ceea ce privește tipurile de conținut, se pare că este mai ușor pentru tinerii creatori să creeze conținut relatabil și atractiv. Astfel, noi outfituri media noi dominate de persoane tinere vor răsări în viitor.
Există multe modalități de a monetiza media pe internet. Reclamele de afișare sau plasamentele organice sunt comune. De asemenea, creatorii și entitățile media tind să se angajeze și în marketing afiliat.
Bariera de intrare când vine vorba de crearea de media pe internet este destul de scăzută. Echipamentul video este destul de ieftin în zilele noastre. Singura problemă este crearea unui conținut relatabil, atractiv și partajabil pentru publicul țintă.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Antreprenori mai tineri
Recenta "Mare Recesiune" a creat condiții economice care au făcut ca milenialilor să le fie greu să găsească locuri de muncă bine plătite. Astfel, mulți caută căi de carieră netradiționale, cum ar fi intrarea în afaceri (AllBusiness.com). Astfel, antreprenorii de astăzi sunt mai tineri ca niciodată. Acest lucru creează și alte tendințe în materie de antreprenoriat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Afacerile mobile se vor adapta și vor evolua
Afacerile mobile au fost în plină expansiune. De fapt, experții estimează că dimensiunea pieței numai pentru industria camioanelor cu mâncare va fi de 1,3 miliarde de dolari în 2021, cu o rată de creștere de 2,4% (IBISWorld, 2020). Ceea ce este, de asemenea, grozav la industria camioanelor cu mâncare este că este alcătuită dintr-un set divers de oameni.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Afacerile de la domiciliu
Afaceri globalizate
Comerțul Mobil
Comerțul social
Economia de tip Gig
Piețe din ce în ce mai de nișă
Creșterea continuă a afacerilor bazate pe abonamente
Adoptarea tehnologiilor perturbatoare
Importanța crescândă a responsabilității sociale
Diversitatea în creștere
O educație mai specializată în domeniul afacerilor
Antreprenori mai tineri
Afacerile mobile se vor adapta și vor evolua
Mai multe ținute media pe internet
Magazinele specializate hiperlocale
Afacerile ecologice
16 Tendințe în materie de antreprenoriat pentru 2022/2023: Noi previziuni și o privire în ceea ce ne așteaptă
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate