Pe măsură ce telefoanele mobile au devenit o cale de acces pentru comerțul electronic, la fel au devenit și platformele de socializare, în special. Comerțul social a apărut organic din utilizarea social media. Pe măsură ce social media devine tot mai populară, mulți oameni au început să facă pur și simplu ceva destul de natural - au început să vândă și să cumpere online site-uri și aplicații de socializare. La urma urmei, în social media există oameni, iar oamenilor le plac și cumpără lucruri. Așadar, de ce să nu vindem pe social media?
De fapt, chiar și eBay a recunoscut acest lucru (Campanie). Astfel, au construit o integrare pentru a face platforma lor de eCommerce mai socială.
Comerțul social este o evoluție naturală, pe măsură ce atât comerțul electronic, cât și social media devin utilizate pe scară largă. Există mai multe specii de comerț social (Mashable), de la cumpărături controlate de utilizatori (cum ar fi Lyst, The Fancy, Svpply) la cumpărături în grup (cum ar fi Groupon) și de la recomandări de la egal la egal (cum ar fi Amazon și Yelp) la vânzări bazate pe rețele sociale (cum ar fi în Facebook).
De asemenea, apropo de Facebook, în 2016, gigantul rețelelor de socializare a relansat Facebook Marketplace (Adweek). Acest proiect a apărut în prim-plan deoarece executivii au observat cum platforma lor era folosită de clienți pentru a cumpăra și vinde în mod organic.
De fapt, 30% dintre cumpărătorii online tind să achiziționeze produse prin intermediul rețelelor de socializare, cum ar fi Facebook (BigCommerce). Astfel, Facebook a profitat de această utilizare și a îmbunătățit comerțul social. Funcția Facebook Marketplace le permite utilizatorilor să își posteze produsele. De asemenea, este integrată cu Facebook Messenger, ceea ce le permite clienților dvs. să organizeze o întâlnire sau să se târguiască pentru preț.
Back to top
Și, pe baza tendințelor actuale din social media, ne așteptăm ca și alte platforme sociale să urmeze acest exemplu în următorii ani. De asemenea, mulți oameni nu doar că se apucă de social selling, ci devin și buni în acest domeniu. Astfel, nu ar trebui să ne așteptăm doar la o creștere a numărului de persoane din comerțul social. Ar trebui să anticipăm, de asemenea, că vânzarea socială va fi mai sofisticată în anii următori. Acest lucru vine cu noi instrumente digitale strălucitoare și seturi de bune practici pentru fiecare platformă.
Principalele concluzii privind comerțul social:
Comerțul social este locul în care se întâlnesc social media și comerțul electronic. Mediul facilitează oferirea și primirea de feedback. Într-un anumit sens, recreează digital o piață în persoană. Astfel, le oferă utilizatorilor o senzație autentică, făcând-o mai personală. Acesta este cel mai mare avans al său și acest lucru îi va concretiza poziția printre alte căi de comerț electronic în anii următori.
În anii următori, rețelele de socializare vor pune la dispoziția utilizatorilor lor noi instrumente de social selling. În acest sens, mulți specialiști în marketing și alți experți în afaceri vor compila cele mai bune practici pentru comerțul social. Antreprenorii și aspiranții la antreprenoriat ar trebui să fie atenți la acestea.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Comerțul mobil
Afacerile moderne par să aibă un principiu general - ajungeți la clienți oriunde s-ar afla aceștia. Acest lucru face parte din tendința generală puternică de a deveni astăzi centrată pe client. Și, la o parte semnificativă din timp, consumatorii sunt acum lipiți de telefoanele lor. Oamenii stau în medie în jur de trei ore și cincisprezece minute pe zi pe telefoanele lor. De asemenea, majoritatea oamenilor își verifică telefoanele mobile de aproximativ 96 de ori pe zi, ceea ce echivalează cu cel puțin o dată la 10 minute (Asurion, 2019). Astfel, antreprenorii inteligenți valorifică acest lucru în avantajul lor.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Economia de tip Gig
Economia gig este destul de mare (Mastercard, 2019). La nivel global, valorează aproximativ 300 de miliarde de dolari începând cu anul 2021. Cu toate acestea, cu un CAGR de 17,4% până în 2023, experții prevăd că va valora 455 de miliarde de dolari. De asemenea, numai în 2018, economia gigant din SUA a reprezentat 44% din volumul brut al economiei gig globale.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Afacerile de la domiciliu
Afaceri globalizate
Comerțul Mobil
Comerțul social
Economia de tip Gig
Piețe din ce în ce mai de nișă
Creșterea continuă a afacerilor bazate pe abonamente
Adoptarea tehnologiilor perturbatoare
Importanța crescândă a responsabilității sociale
Diversitatea în creștere
O educație mai specializată în domeniul afacerilor
Antreprenori mai tineri
Afacerile mobile se vor adapta și vor evolua
Mai multe ținute media pe internet
Magazinele specializate hiperlocale
Afacerile ecologice
16 Tendințe în materie de antreprenoriat pentru 2022/2023: Noi previziuni și o privire în ceea ce ne așteaptă
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate