Economia gig este destul de mare (Mastercard, 2019). La nivel global, valorează aproximativ 300 de miliarde de dolari începând cu anul 2021. Cu toate acestea, cu un CAGR de 17,4% până în 2023, experții prevăd că va valora 455 de miliarde de dolari. De asemenea, numai în 2018, economia gigant din SUA a reprezentat 44% din volumul brut al economiei gig globale.
Economia gig economy din SUA are acum o forță de aproximativ 59 de milioane de persoane. De asemenea, reprezintă aproximativ 36% din forța de muncă americană, care, în total, au contribuit cu aproximativ 1,2 trilioane de dolari la economia SUA (Business Wire, 2020). În plus, are și decacornii în ea. Dacă nu ați auzit încă de acest termen, decacornii sunt companii private evaluate la 10 miliarde de dolari sau mai mult.
Printre companiile decacorn din economia gigacorn se numără Uber, cu o evaluare de 75,5 miliarde de dolari (Entrepreneur, 2019) și Airbnb, cu o evaluare uriașă de 100,7 miliarde de dolari (Reuters, 2020). Acestea sunt companii pentru care investitorii sunt entuziasmați. Companiile de acest gen se adresează persoanelor care doresc gig-uri sau configurații de angajare temporară. Gig-urile sunt destul de atractive pentru oameni, iar antreprenorii ar trebui să profite de această tendință.
Un mod în care un antreprenor poate profita de acest lucru este crearea unei "scheme de gig-uri" pentru afacerea sa. Acest lucru nu este nou. De fapt, unii atleți (în special în sporturile de luptă) și artiști (cum ar fi comedianții) sunt antreprenori independenți. Ei au concerte. "Angajatorii" lor beneficiază de faptul că nu plătesc pentru beneficiile angajaților, așa cum fac firmele care angajează în mod regulat. În plus, aceștia nu au angajamente pe termen lung față de furnizorii lor sau față de contractanții independenți. În plus, multe concerte le cer lucrătorilor să își aducă propriul echipament. Astfel, antreprenorii care doresc să profite de o schemă de gig-uri pot găsi modalități de a elimina costurile generale. Din nou, acest lucru pare să funcționeze cel mai bine în domeniul serviciilor profesionale.
Back to top
Elementele bune de tranzacționare sunt: În primul rând, reducerea pierderilor, a doua, reducerea pierderilor și, în al treilea rând, reducerea pierderilor. Dacă puteți urma aceste trei reguli, atunci veți avea ocazia.
Ed Sekyota
Desigur, acest lucru este mai ușor de spus decât de făcut. Există, de asemenea, multe riscuri atunci când vine vorba de gestionarea unei afaceri orientate spre gig-uri. Proprietarii trebuie să echilibreze partea de cerere și partea de ofertă, la fel ca ceea ce face algoritmul Uber. Și, după cum probabil știți, este nevoie de mult timp pentru a perfecționa acest lucru. De asemenea, pe măsură ce piețele se schimbă, algoritmul trebuie să învețe. Dar, dacă faceți acest lucru la scară mică, s-ar putea să vă descurcați bine folosind foi de calcul. Cu toate acestea, s-ar putea să vă descurcați foarte bine folosind platforme de gestionare a proiectelor.
Principalele concluzii privind economia gigantică:
Economia globală a gigacaloriei va crește până la 455 de dolari până în 2023. Acest lucru înseamnă că plăcinta este în creștere și că mulți antreprenori pot obține felii mai mari. Probabil, cel mai simplu mod este să se alăture platformelor de sharing și să închirieze bunuri pe timp pe platforme precum Airbnb sau Uber.
Există multe beneficii în ceea ce privește tranziția către sau crearea unei scheme de tip gig pentru afaceri. Printre acestea se numără plata unor pachete de compensații mai mici, mai puține costuri generale și mai puțină întreținere a echipamentelor.
De asemenea, există și provocări pentru această configurație. Una dintre ele este că trebuie să echilibrați partea de ofertă cu partea de cerere. O alta este că, în cazul lucrătorilor gig, este posibil să nu aveți control asupra calității muncii. De asemenea, dacă acționați ca un agent între lucrătorii gigant și clienți, lucrătorii gigant ar putea să elimine în cele din urmă intermediarul.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Comerțul social
Pe măsură ce telefoanele mobile au devenit o cale de acces pentru comerțul electronic, la fel au devenit și platformele de socializare, în special. Comerțul social a apărut organic din utilizarea social media. Pe măsură ce social media devine tot mai populară, mulți oameni au început să facă pur și simplu ceva destul de natural - au început să vândă și să cumpere online site-uri și aplicații de socializare. La urma urmei, în social media există oameni, iar oamenilor le plac și cumpără lucruri. Așadar, de ce să nu vindem pe social media?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Piețe din ce în ce mai de nișă
Majoritatea oamenilor doresc să fie unici. Aceasta este o preferință universal împărtășită. La urma urmei, nimeni nu vrea să poarte aceleași haine ca și cealaltă persoană la o petrecere. Mai mult, un număr tot mai mare de oameni doresc produse foarte specifice și uneori personalizabile. În concluzie, aceasta este traiectoria pe care o va conduce faptul de a fi centrat pe client. Și, un grad ridicat de centrare pe client este terenul propice pentru mai multe piețe de nișă.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Afacerile de la domiciliu
Afaceri globalizate
Comerțul Mobil
Comerțul social
Economia de tip Gig
Piețe din ce în ce mai de nișă
Creșterea continuă a afacerilor bazate pe abonamente
Adoptarea tehnologiilor perturbatoare
Importanța crescândă a responsabilității sociale
Diversitatea în creștere
O educație mai specializată în domeniul afacerilor
Antreprenori mai tineri
Afacerile mobile se vor adapta și vor evolua
Mai multe ținute media pe internet
Magazinele specializate hiperlocale
Afacerile ecologice
16 Tendințe în materie de antreprenoriat pentru 2022/2023: Noi previziuni și o privire în ceea ce ne așteaptă
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate