Companiile trebuie să fie peste tot dacă vor să fie remarcate. Altfel spus, nu mai este suficient să ai doar un magazin fizic pe care să-l promovezi online și prin reclame. Dacă vrei să prosperi în era digitală, va trebui să ai un site web și să fii prezent și pe mai multe platforme de socializare.
Din cauza acestei tendințe, multe companii aleg acum să creeze modele de logo-uri care își schimbă forma. Acest lucru înseamnă pur și simplu că logo-urile dvs. își schimbă dimensiunea, complexitatea sau culoarea în funcție de scopul pentru care le folosiți. De exemplu, puteți avea un logo principal pe care îl puteți folosi pentru site-ul dvs. web și puteți crea o pictogramă mai simplă pentru contul dvs. de Instagram. Un alt lucru pe care îl puteți lua în considerare este crearea unui logo unicolor care poate fi folosit ca filigran pe fotografii.
Având aceste variații diferite, puteți asigura coerența indiferent de suportul pe care este vizualizat logo-ul dumneavoastră. Adică, vă permite să faceți ca logo-ul dvs. să funcționeze indiferent de aspectul pe care este folosit. În plus, le permite clienților dvs. să vă recunoască marca în moduri diferite, crescând astfel șansele de reamintire a mărcii.
Back to top
Brandul este suma totală a modului în care cineva percepe o anumită organizație. Brandingul se referă la modelarea acestei percepții.
Ashley Friedlein
Iată câteva dintre cele mai cunoscute exemple de logo-uri cu schimbare de formă de la Coca-Cola, Chanel, Nike și Iress.
Un punct important de menționat despre adaptabilitatea logo-ului este, desigur, modul în care mărcile și-au schimbat logo-urile în mijlocul pandemiei. De exemplu, McDonald's a fost una dintre primele mărci care a reflectat distanțarea socială pe logo-ul lor prin îndepărtarea celor două celebre arcuri de aur (AdRoll, 2020).
Takeaway privind adaptabilitatea logo-ului
Site-urile web, rețelele de socializare și documentele necesită layout-uri diferite. Ca atare, mărcile ar trebui să aibă logo-uri diferite care să se potrivească acestor layout-uri.
Mărcile pot lua în considerare posibilitatea de a avea logo-uri pentru diferite ocazii pentru a oferi consumatorilor o varietate vizuală și pentru a nu se plictisi.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Brandingul de blandificare
Minimalismul a luat lumea cu asalt în ultimii ani, toată lumea eliminând dezordinea din viața de zi cu zi, a la Marie Kondo. Se pare că mișcarea a ajuns chiar și în industria de afaceri, deoarece multe companii au început să își dezbrace brandingul la cea mai simplă formă posibilă.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate