Aceleași condiții care au generat apariția nomadismului digital au permis și globalizarea. În timp ce nomadismul digital le-a permis antreprenorilor să își gestioneze afacerile de acasă sau din alte părți ale lumii, globalismul este practica de a lucra cu echipe internaționale pentru a-și construi, susține și extinde afacerile.
Adevărul este că globalismul este o tendință generală deja de mulți ani. Dar, uneori, o confundăm cu faptul că este doar o opțiune pentru companiile mai mari. Unii au, de asemenea, ideea că globalismul este doar o alegere pentru companii după ani sau câteva luni de la înființare. Cu toate acestea, mulți antreprenori și-au început afacerile cu globalismul deja încorporat în ADN-ul lor. De fapt, 29% dintre angajații start-up-urilor sunt, în medie, străini. În cazul celor din Silicon Valley, este o proporție semnificativă, de 45%. Având în vedere că munca la distanță crește în mod constant, mai ales că aproximativ 65% dintre angajați ar dori să lucreze la distanță cu normă întreagă după pandemie (FlexJobs, 2020), extinderea la nivel global devine mai viabilă chiar și pentru IMM-uri.
Această tendință de globalism este foarte fierbinte în anumite sectoare, în special în media și în serviciile profesionale. Ca să spunem așa, este perfectă pentru economia cunoașterii. De exemplu, un start-up american din domeniul energiei verzi poate apela la o echipă independentă de proiectare inginerească condusă de japonezi pentru a lucra la o licitație pentru construirea unei centrale hibride în Afganistan. Nu trebuie să se întâlnească des pentru ca acest lucru să se întâmple. Cu atât mai mult în cazul consultanților în domeniul securității IT și al dezvoltatorilor de software.
Back to top
În anii următori, lucrul cu o mentalitate globală va continua să fie în mare măsură norma în rândul întreprinderilor de top. De fapt, aceasta a fost o tendință de lungă durată în domeniul tehnologiei din America. Acest lucru se datorează faptului că imigranții din prima și a doua generație, precum Elon Musk, sunt fondatorii a 50% dintre giganții americani din domeniul tehnologiei.
Principalele concluzii privind afacerile globalizate:
Având în vedere nivelul de conectivitate pe care îl avem astăzi, tot mai multe afaceri aleg să se internaționalizeze pentru a-și extinde aria de acoperire a clienților.
Multe întreprinderi se adresează acum, mai mult sau mai puțin, clienților din întreaga lume. Așadar, este logic ca antreprenorii să stabilească legături cu oameni din întreaga lume pentru a-și înțelege mai bine piețele țintă.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Afaceri de acasă
În urmă cu câțiva ani, am început să asistăm la creșterea nomadismului digital (Forbes). Un procent foarte mare din forța de muncă a ales să lucreze de acasă sau să păstreze mai multe joburi de freelancer. Acest lucru, după cum mulți pot atesta, este o poartă de acces către antreprenoriat. Mulți dintre cei care încep să lucreze ca freelancer ajung să își creeze propria afacere de consultanță sau de servicii profesionale.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Comerțul mobil
Afacerile moderne par să aibă un principiu general - ajungeți la clienți oriunde s-ar afla aceștia. Acest lucru face parte din tendința generală puternică de a deveni astăzi centrată pe client. Și, la o parte semnificativă din timp, consumatorii sunt acum lipiți de telefoanele lor. Oamenii stau în medie în jur de trei ore și cincisprezece minute pe zi pe telefoanele lor.
Afacerile de la domiciliu
Afaceri globalizate
Comerțul Mobil
Comerțul social
Economia de tip Gig
Piețe din ce în ce mai de nișă
Creșterea continuă a afacerilor bazate pe abonamente
Adoptarea tehnologiilor perturbatoare
Importanța crescândă a responsabilității sociale
Diversitatea în creștere
O educație mai specializată în domeniul afacerilor
Antreprenori mai tineri
Afacerile mobile se vor adapta și vor evolua
Mai multe ținute media pe internet
Magazinele specializate hiperlocale
Afacerile ecologice
16 Tendințe în materie de antreprenoriat pentru 2022/2023: Noi previziuni și o privire în ceea ce ne așteaptă
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate