Mulți abordează eforturile de responsabilitate socială a întreprinderilor (CSR) ca pe un alt tip de cascadorie de PR. Unele companii au aceste departamente doar pentru a păstra aparențele. Cu toate acestea, în era social media, acest lucru s-a schimbat. Oamenii au tendința de a găsi și de a împărtăși informații într-o clipă. Prin urmare, lipsa de sinceritate este ușor de detectat. Uneori, ea poate fi, de asemenea, ușor de fabricat. Reacția digitală este reală. Nu contează dacă informația este adevărată sau nu. Cuvintele tipărite pe unele rețele sociale, cum ar fi Twitter, pot însemna creșterea sau scăderea încrederii și a veniturilor.
Prin urmare, companiile sunt acum mai atente la modul în care operațiunile lor afectează părțile interesate externe (de exemplu, comunitățile din jurul operațiunilor lor și chiar și non-clienții afectați de produsele lor). De asemenea, mulți antreprenori profită și ei de această tendință. Afacerile care țin cont de aspectele sociale reprezintă acum bani mulți. Și nu face decât să ia amploare.
În prezent, aproximativ 92% dintre mileniali preferă să cumpere de la mărci etice (WordStream, 2020). Acestea fiind spuse, generațiile mai tinere par a fi mai conștiente. Pentru ei, este vorba despre materii prime obținute în mod etic, condiții de muncă mai bune pentru angajați, egalitate de gen și politici ecologice.
Aceasta este o schimbare societală care creează noi piețe de nișă. De asemenea, mulți antreprenori profită cumva de ele, oferind produsele potrivite pentru consumatorul responsabil din punct de vedere social. În plus, antreprenorii pot atrage și mari talente prin politici și programe responsabile din punct de vedere social.
Spre exemplu, mărci precum TOMS, Starbucks și Dr. Bronner's se ocupă deja bine de marketingul etic. Acestea servesc cauze valide și oferă valoare clienților cu un profit sănătos. Acestea sunt branduri moderne cu conștiință socială pe care noii antreprenori ar trebui să încerce să le imite.
Back to top
Arta economiei constă în examinarea efectelor cele mai îndepărtate ale oricărui act sau politică și nu numai asupra consecințelor sale imediate; la calcularea repercusiunilor unei astfel de politici nu asupra unui grup, ci asupra tuturor sectoarelor.
Henry Hazlitt
Un sfat, totuși. Atunci când vă ocupați de marketingul etic, fiți autentici în această privință. Nu o faceți doar pentru bani. Sigur, banii vor veni atunci când argumentul dvs. de vânzare va rezona cu clienții dvs. țintă. Cu toate acestea, atunci când brandingul etic nu este consecvent, veți primi reacții negative. Și, acest lucru este rău pentru afaceri.
Principalele concluzii privind responsabilitatea socială:
Multe branduri se apucă de marketing etic. Cu toate acestea, atunci când o faceți, asigurați-vă că sunteți autentici. De asemenea, fiți atenți la consistența materialelor de branding.
Întreprinderile și produsele etice creează, de asemenea, noi nișe. Există acum produse neutre din punct de vedere al genului, produse de consum etic și alte oferte foarte specializate. Antreprenorii ar trebui să se țină la curent cu cele mai recente tendințe în materie de responsabilitate socială. S-ar putea să existe acolo oportunități de exploatat. Ar putea exista, de asemenea, cauze demne de luat în considerare.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Adoptarea de tehnologii disruptive
Disrupția a fost un cuvânt la modă de mulți ani. Acesta este aruncat cu ușurință în multe sectoare, mai ales când a apărut COVID-19 și a "perturbat" lumea afacerilor (PwC, 2020). Astfel, mulți au crezut că acest cuvânt este diluat (Velocity Global, 2019). S-ar putea să aibă dreptate, mai ales atunci când au inventat termenul.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Creșterea diversității
În prezent, asistăm la o creștere a cererii de diversitate. Acest lucru nu se întâmplă doar în mass-media pe care o consumăm. Este, de asemenea, în și despre peisajul de afaceri mai mare. Cu toate acestea, diversitatea a existat întotdeauna. Doar că nu este atât de recunoscută și apreciată ca în prezent. Ea aduce multe avantaje de afaceri.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Afacerile de la domiciliu
Afaceri globalizate
Comerțul Mobil
Comerțul social
Economia de tip Gig
Piețe din ce în ce mai de nișă
Creșterea continuă a afacerilor bazate pe abonamente
Adoptarea tehnologiilor perturbatoare
Importanța crescândă a responsabilității sociale
Diversitatea în creștere
O educație mai specializată în domeniul afacerilor
Antreprenori mai tineri
Afacerile mobile se vor adapta și vor evolua
Mai multe ținute media pe internet
Magazinele specializate hiperlocale
Afacerile ecologice
16 Tendințe în materie de antreprenoriat pentru 2022/2023: Noi previziuni și o privire în ceea ce ne așteaptă
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate