Găsirea unui echilibru între experiențele digitale și fizice ale clienților a devenit și mai crucială în perioada COVID-19. Pe scurt, campaniile Phygital sunt create pentru a estompa liniile dintre strategiile fizice și digitale. Cu ajutorul acestora, puteți oferi clienților dumneavoastră o experiență mai unică și mai memorabilă a mărcii dumneavoastră. Ca să nu mai spunem că le oferiți clienților dvs. și opțiuni pentru a vă încerca produsele și serviciile în siguranța casei lor.
De exemplu, Audi folosește tehnologii de realitate augmentată și ecrane tactile în showroom-ul său din Londra. Prin aceasta, vizitatorii pot explora diferitele caracteristici ale mașinilor de vânzare înainte de a inspecta vehiculul propriu-zis.
Un alt exemplu bun de trecere la tehnologiile fitogitale este modelul revoluționar al mărcii de ochelari Warby Parker, care constă în "probarea ochelarilor acasă". Clienții care caută ochelari de vedere au acum o modalitate mai nedureroasă și mai convenabilă de a cumpăra ochelari fără a face niciun fel de angajament de cumpărare.
Back to top
Concluzii privind brandingul Phygital:
Experiențele Phygital vă vor permite să le oferiți clienților cele mai bune lucruri atât din lumea fizică, cât și din cea digitală. Acest lucru vă permite să îi implicați cât mai eficient posibil.
Aceste campanii Phygital facilitează brandul dvs. să se diferențieze de concurenți.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Parteneriate cu microinfluencerii
Potrivit unei conferințe TEDx Talk de Rachel David, influencerii joacă un rol important în strategiile moderne de marketing de brand. Dacă reușiți să obțineți influencerul potrivit, nu mai trebuie să vă faceți griji cu privire la atingerea audiențelor care sunt interesate de nișa dumneavoastră.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Publicitatea anti-publicitate
Publicitatea evidentă a fost mult timp considerată o pacoste de către consumatori. De fapt, aproximativ 9 din 10 cumpărători consideră că reclamele sunt mai intruzive astăzi decât acum câțiva ani (Hubspot). De cele mai multe ori, reclamele sunt văzute ca dezordine în feed-ul lor de social media și ca distrageri în timpul deplasării zilnice.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate