Publicitatea evidentă a fost mult timp considerată o pacoste de către consumatori. De fapt, aproximativ 9 din 10 cumpărători consideră că reclamele sunt mai intruzive astăzi decât acum câțiva ani (Hubspot). De cele mai multe ori, reclamele sunt văzute ca dezordine în feed-ul lor de social media și ca distrageri în timpul deplasării zilnice. Ca urmare, mulți consumatori ignoră pur și simplu reclamele pe care le văd.
Pentru a face față acestei probleme, mai multe branduri au recurs la utilizarea publicității anti-reclamă. Aceasta le permite să capteze atenția clienților făcând, în esență, exact opusul promovării mărcii lor.
De exemplu, aplicația de întâlniri Hinge a făcut reclamă la faptul că aplicația lor este menită să fie ștearsă. Potrivit acestora, aplicația este o modalitate sigură de a te ajuta să întâlnești dragostea vieții tale. Așadar, vei sfârși prin a o șterge oricum de pe telefon.
Un exemplu mai recent de reclamă anti-publicitate - și un exemplu mai ambițios - este campania Doritos "Another Level". Aici, au renunțat la logo-ul și numele mărcii, încrezători că clienții îi vor recunoaște în continuare. Este adevărat, au reușit să își aducă marca la un alt nivel, deoarece campania a demonstrat cât de emblematică este compania lor.
Totuși, un lucru care trebuie remarcat aici este că, deși publicitatea anti-publicitate se poate dovedi eficientă pentru mărci precum Doritos și Hinge, ar putea fi dificil de realizat pentru companiile mai mici. La urma urmei, mărcile mari au deja o memorie a numelui. Astfel, acestea pot beneficia cu ușurință de o astfel de cascadorie.
Back to top
Oamenii cumpără și învață într-un mod cu totul nou față de acum câțiva ani, așa că agenții de marketing trebuie să se adapteze sau riscă să dispară.
Brian Halligan
Concluzii privind publicitatea anti-publicitate:
Clienții apreciază mai mult reclamele anti-publicitare, deoarece acestea nu promovează în mod evident un produs.
Publicitatea anti-publicitate este o modalitate excelentă pentru marile branduri de a-și exploata publicul; cu toate acestea, s-ar putea să nu fie ideală pentru afacerile mici cu o reamintire minimă a numelui.
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Treceți la Phygital
Găsirea unui echilibru între experiențele digitale și fizice ale clienților a devenit și mai crucială în perioada COVID-19. Pe scurt, campaniile Phygital sunt create pentru a estompa liniile dintre strategiile fizice și digitale. Cu ajutorul acestora, puteți oferi clienților dumneavoastră o experiență mai unică și mai memorabilă a mărcii dumneavoastră.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate