Beneficiile transformării digitale
Transformarea digitală integrează fiecare nivel și funcție într-o afacere modernă. Tehnologiile inteligente oferă organizațiilor instrumentele esențiale de care au nevoie pentru a supraviețui și a prospera. Iată câteva dintre impacturile potențiale ale transformării:
Oferă informații profunde pentru a susţine procesul decizional în timp real:
Pentru multe întreprinderi, evaluarea performanței și a ROI a fost adesea un proces retrospectiv. În momentul în care datele sunt colectate, procesate și analizate manual, corabia oportunității a plecat de mult. Cu un sistem ERP modern și analize avansate, întreprinderile pot vedea datele în timp real și pot personaliza algoritmi de analiză puternici pentru a lua cea mai bună decizie pe moment.
Îmbunătățește eficiența și productivitatea:
Dispozitivele și mașinile din rețeaua IoT transmit în permanență date, jurnale de mașini și rapoarte de performanță. Prin aplicarea de analize avansate, aceste date pot sprijini întreținerea predictivă, reducerea timpilor de nefuncționare și oferă informații pentru fluxuri de lucru mai productive și mai eficiente.
Îmbunătățește experiențele clienților:
Clienții dvs. doresc ca nevoile lor să fie satisfăcute în condițiile lor. Personalizarea, accesul omnichannel, planurile de servicii personalizate și accesul în timp real la date vă pot ajuta să răspundeți așteptărilor lor în continuă schimbare, în timp ce creșteți numărul de clienți potențiali și stimulați retenția și loialitatea.
Ajută la impulsionarea inovării modelului de afaceri:
Nu există nicio îndoială că cerințele în schimbare ale consumatorilor și ale pieței determină o concentrare sporită asupra inovării modelului de afaceri ca mijloc de creare a valorii. Dar pentru a schimba și moderniza modelele fundamentale de afaceri și experiențele clienților, companiile au nevoie de capacitatea de a colecta și analiza date în timp real și de a dezvolta procese automatizate și inteligente pentru a gestiona noi modele de afaceri, plăți și servicii.
Sprijină o strategie de creștere corporativă robustă și competitivă:
-
Atunci când companiile își digitalizează operațiunile și își optimizează serviciile cu ajutorul tehnologiilor conectate, ele găsesc noi modalități de conectare și colaborare și de eficientizare a viitoarelor strategii de creștere a afacerii, inclusiv:
- Dezvoltarea de noi produse și servicii
- Îmbunătățirea profitabilității și consolidarea canalelor de venituri
- Atragerea și păstrarea de noi clienți potențiali și clienți noi
Promovează agilitatea și rezistența la perturbări
Pandemia COIVD-19 a servit pentru a pune în lumină o mulțime de vulnerabilități ale proceselor și modelelor de afaceri moderne. Dar a fost doar una dintre multele schimbări culturale, economice, politice și de piață cu care întreprinderile se confruntă din ce în ce mai mult în ultimii ani. Companiile moderne se uită acum la transformarea digitală pentru a le dota cu instrumentele necesare pentru dezvoltarea rapidă de noi produse și servicii, precum și la analiza predictivă pentru a ajuta la o mai bună observare a perturbărilor care se apropie sau pentru a anticipa schimbările și oportunitățile de pe piață. Acestea doresc să poată crește și descrește cu ușurință și să dispună de o suită completă de soluții conectate în cloud care pot stimula inovarea - fără a fi nevoite să sară de la un furnizor la altul.