1. Evaluați unde vă aflați în inițiativele de transformare digitală.
Pentru început, trebuie să vă verificați sistemele și activele afacerii dumneavoastră pentru a vedea ce tehnologie puteți utiliza. Acesta este, de asemenea, momentul în care ar trebui să vă uitați la concurență, la piață și la locul pe care îl ocupați în cadrul acesteia. Care sunt tendințele și pericolele viitoare? Și, în cele din urmă, ce șanse sunt bune pentru tine să capitalizezi acum? Răspunsul la aceste întrebări vă va ajuta să determinați următorii pași. Care sunt cele mai importante domenii de îmbunătățire? Pe ce domenii trebuie să vă concentrați cel mai mult? Care sunt principalele amenințări la adresa succesului companiei dvs. și ce măsuri de precauție ați stabilit în caz de urgență?
Profitați de această ocazie pentru a vă analiza personalul actual. Există oportunități de dezvoltare a competențelor sau lacune în materie de formare?
Cu cât aveți o imagine mai bună a companiei dumneavoastră - și a punctelor sale forte și a limitelor sale actuale - cu atât veți putea lua decizii mai bine informate în ceea ce privește tehnologia și transformarea digitală.
Efectuați o analiză SWOT a transformării dvs. digitale, similar cu ceea ce face echipa dvs. de marketing în fiecare an.