Minimalismul a luat lumea cu asalt în ultimii ani, toată lumea eliminând dezordinea din viața de zi cu zi, a la Marie Kondo. Se pare că mișcarea a ajuns chiar și în industria de afaceri, deoarece multe companii au început să își dezbrace brandingul la cea mai simplă formă posibilă.
De exemplu, atât Google, cât și Airbnb au făcut recent o schimbare de look, schimbându-și logo-urile în sans-serif, un tip de caractere popular pentru minimalism. Același lucru poate fi observat și la marile branduri de modă, precum Balmain, Yves Saint Laurent și Balenciaga.
Și alte mărci urmează exemplul, optând pentru mai puține culori, folosind mai mult spațiu negativ și valorificând o tipografie mai simplă. De fapt, 95% dintre mărcile de top folosesc doar una sau două culori pentru logo-ul lor (Nora Kramer Designs, 2017). Aruncați doar o privire la companii precum Glossier, Muji sau Uniqlo.
Lăsând la o parte minimalismul, un alt motiv pentru care multe branduri aleg să fie minimaliste este că le oferă o șansă mai bună de a deveni iconice. La urma urmei, cu cât fontul și culorile sunt mai simple, cu atât este mai ușor de asociat cu tot felul de elemente grafice de susținere. Un bun exemplu în acest sens ar fi Nike și Levi's - ambele mărci sunt ușor de recunoscut indiferent de fundalul pe care le pui logo-ul.
Cu toate acestea, singurul dezavantaj al acestui design al tendințelor de branding este că există o șansă foarte reală de a vă blandifica brandul până la punctul în care acesta devine plictisitor. Așadar, înainte de a te alătura acestei tendințe, ar trebui să testezi diferite scheme de culori și stiluri de fonturi care te vor ajuta să îți faci brandul să iasă în evidență fără a compromite simplitatea.
Back to top
Brandul tău nu este ceea ce vinzi.
John Iwata
Platforma de learning experience dedicată secțiunii de Antreprenori vs Investitori
Acest portal este gândit special pentru cei care doresc să își ducă business-ul la următorul nivel prin atragerea de investiții și investitori dr top. Iată ce vei găsi în acest portal:
Ce trebuie să faci pentru a obține o finanțare și cum să îți faci mai atractivă afacerea pentru investitori. Vei înțelege cum evaluează afacerea ta finanțatorii și care sunt indicatorii principali pe care îi evaluează.
Top business angels pe fiecare industrie activă, fonduri de investiții, cele mai importante programe de finanțare și oferta operațională a principalelor bănci din România.
Vei descoperi instrumente care te vor ajuta să-ți îmbunătățești eficienta în gestionarea resurselor financiare și în accesarea cu succes a finanțărilor necesare pentru nevoile tale curente, cât și pentru planurile tale de dezvoltare viitoare.
Articolul anterior:
Adaptabilitatea logo-ului
Companiile trebuie să fie peste tot dacă vor să fie remarcate. Altfel spus, nu mai este suficient să ai doar un magazin fizic pe care să-l promovezi online și prin reclame. Dacă vrei să prosperi în era digitală, va trebui să ai un site web și să fii prezent și pe mai multe platforme de socializare.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras ac tristique odio. Vestibulum id fermentum tortor, vitae vulputate erat. Sed in mattis velit. Praesent sodales sapien in iaculis malesuada. Sed pellentesque lacus justo, at suscipit urna ornare a. Pellentesque id consectetur odio. Aenean feugiat urna congue lectus hendrerit finibus. Nunc porttitor libero eros, et luctus sem suscipit in. Integer elementum lacus sed vehicula sagittis. Fusce ultrices quam vel commodo pretium. Sed cursus turpis id pellentesque feugiat. Suspendisse potenti.
Articolul următor:
Marketingul nostalgic al mărcii
Tendințele au fost un punct central în era digitală. Oamenii au ochii lipiți de conturile lor de social media pentru cele mai recente tehnologii, gadgeturi, design de modă și tendințe în diverse industrii. Cu toate acestea, această cultură de "a ține pasul cu Joneses" poate fi frustrantă și obositoare pentru o mulțime de consumatori.
Adaptabilitatea logo-ului
Brandingul de blandificare
Marketingul nostalgic al mărcii
Conținut vizual de marcă
Branding în social media
Hashtag-uri oficiale
Comunități online
Autenticitatea mărcii
Inclusivitatea mărcii
Inițiative de branding durabil
Branding responsabil din punct de vedere social
Personalitate umanizată a mărcii
Strategia de brand bazată pe tehnologie
Branding orientat către client
Parteneriate cu micro-influencerii
Treceți la Phygital
Publicitatea anti-publicitate
17 Tendințe de branding pentru 2022/2023: Cele mai recente predicții de care trebuie să fii atent
SHARE THIS
COMMENTS
Copyright © 2024 Business Days. Toate drepturile rezervate